کد خبر : 1650348 | 27 آبان 1398 ساعت 13:58 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی افغانستان امیدوار به شکست قهرمان آسیا

تیم ملی افغانستان فردا سه شنبه در نخستین بازی دور برگشت خود در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 را مقابل قهرمان آسیا برگزار می کند.

سرمربی افغانستان امیدوار به شکست قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از آمادگی شاگردانش برای رویارویی با قطر قهرمان آسیا خبر داد. سرمربی افغانستان گفت: «فراموش نکنید که قطر قهرمان آسیا است و این بازی حساسی برای ما خواهد بود. ما از دیدارهای گذشته برابر تیم ها تجربیات لازم را کسب کرده ایم. افغانستان این بار بازی متفاوتی برابر قهرمان آسیا ارائه خواهد داد .»

 

او ادامه داد: در بازی قبلی برابر قطر دفاعی بازی نکردیم. انتقادهایی هم در این مورد وجود داشت که چرا دفاعی بازی نکردیم. تلاش ما این است که همین سبک فعلی را ادامه دهیم.»

 

دستگیر در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک که آیا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد، گفت: «احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد. چون دو بازیکنی که قبلا در ترکیب تیم بودند، حضور ندارند. حسین امین هم بازی نمی‌کند و امید پوپلزی به دلیل مصدومیت راهی هلند شد.»

 

سرمربی 29 ساله افغانستان در پایان صحبت‌هایش گفت: «من فکر می‌کنم که بدون اراده و باور نمیتوان به رقابت پرداخت. ما باور داریم نتیجه خوبی در بازی میگیریم. واقع بین باشیم که قطر یک تیم قوی است و تلاش ما این است که بتوانیم نتیجه خوب از قطر بگیریم.»

 

این بازی به دلیل شرایط میزبانی افغانستان در تاجیکستان برگزار خواهد شد از همین رو شهروندان افغان مقیم تاجیکستان می‌توانند به صورت رایگان دیدار تیم ملی این کشور برابر قطر را در ورزشگاه شهر دوشنبه تماشا کنند.

دیدگاه‌ها