کد خبر : 1650374 | 27 آبان 1398 ساعت 18:50 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت هم بماند، بازیکنان خوبی داریم

لک: غمی نیست، مردم آذربایجان کنار ما هستند

دروازه‌بان ماشین‌سازی امیدوار است محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم برطرف شود ولی می‌گوید در چنین شرایطی نیز به مشکل نمی‌خورند.

لک: غمی نیست، مردم آذربایجان کنار ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک درمورد شرایط ماشین‌سازی گفت: بعد از مساوی با پرسپولیس و برد ذوب‌آهن، بازیکنان روحیه بالایی پیدا کردند و امیدوارتر به ادامه فصل شدند؛ در تمرینات یک هفته اخیر انگیزه بالایی بین بچه‌های تیم بوده و با شرایطی که داریم، فکر می‌کنم بتوانیم این روند خوب را مقابل گل‌گهر ادامه دهیم.

 

او ادامه داد: شاید از نظر جایگاه تیم‌ها در جدول و نتایجی که گرفتیم، به نظر برسد کار راحتی در بازی این هفته مقابل گل‌گهر داریم ولی واقعا اینطور نیست و به نظرم تیم‌های پایین جدولی انگیزه بیشتری دارند تا برابر ما نتیجه بگیرند؛ البته ما هم سعی داریم چنین اجازه‌ای ندهیم و با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان و ضمن احترام به استاد جلالی که سرمربی خودم بوده، برابر گل‌گهر به برتری برسیم.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی درخصوص واکنش بازیکنان این تیم بعد از شنیدن خبر محرومیت باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: دیروز که اینترنت نداشتیم این خبر را ببینیم ولی وقتی در تلویزیون گفتند در نقل و انتقالات محروم هستیم، به شدت شوکه شدیم؛ با این وجود ما جوانان و بازیکنان باکیفیتی در تیم داریم که در بازی‌های حساس توانستند خودشان را نشان دهند و قطعا در شرایط دشوار و محرومیت نقل و انتقالاتی نیز می‌توانند به تیم کمک کنند.

 

1447863

 

حامد لک اضافه کرد: در کنار تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان در چنین شرایطی، ما مردم آذربایجان و هواداران ماشین‌سازی را هم کنار خود داریم؛ آذربایجانی‌ها همیشه ثابت کردند در روزهای سخت بیشتر از همیشه پشت تیم و بازیکنان خود هستند و شک نکنید اگر محرومیت پابرجا بماند، این مردم عزیز همراه ما خواهند بود.

 

او درخصوص اینکه نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرده درصورت پرداخت مطالبات لوسیانو پریرا محرومیت این تیم از نقل و انتقالات برطرف می‌شود، گفت: من از این قانون جدید اطلاع زیادی ندارم ولی امیدوار هستم این اتفاق بیفتد تا تیم دچار مشکل نشود؛ البته بازهم می‌گویم غمی نیست و ما بازیکنان پُرتلاش و با‌انگیزه‌ای در کنار مردم خوب آذربایجان داریم که می‌توانند به باشگاه و کادر فنی تیم کمک کنند.

دیدگاه‌ها