کد خبر : 1650392 | 27 آبان 1398 ساعت 18:07 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجید جلالی گل‌گهر را متحول کرده است

عبدالله حسینی: نفهمیدیم چرا به شهرخودرو باختیم!

مدافع گل گهر سیرجان گفت: برابر شهرخودرو موقعیت‌های متعدد و مسلم گلزنی را خلق کردیم و نفهمیدیم واقعا چرا در مشهد باختیم!

عبدالله حسینی: نفهمیدیم چرا به شهرخودرو باختیم!

عبدالله حسینی پس از شکست تیمش برابر شهرخودرو در مشهد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما بازی بسیار خوبی را برابر شهرخودرو به نمایش گذاشتیم و فوق‌العاده حساب شده در زمین ظاهر شدیم. اکثر دقایق بازی این بازی دست ما بود و تنها بر روی یک ضد حمله گل خوردیم که هر کار کردیم توپ ما توی گل نرفت. متاسفانه تیم ما راحت گل می‌خورد اما در شکل جدید تیم ما این چیزی نیست که ادامه پیدا کند.

 

وی افزود: به نظر من فقط سه امتیاز می‌توانست پاسخی برای تلاش بازیکنان و تیم متحول شده ما باشد و باور کنید حتی مساوی هم حق ما نبود. هر کس تیم ما را می‌بیند اعتراف می‌کند که گل گهر سیرجان با آقای جلالی تیمی متفاوت شده و انشاالله به زودی روند امتیازگیری ما را هم خواهید دید.

 

مدافع گل گهر سیرجان که چند سال سابقه حضور در مشهد و بازی در پدیده را هم در کارنامه دارد، گفت: من باید از تماشاگران مشهدی که در این بازی مرا مورد لطف خود قرار دادند تشکر کنم و امیدوارم روزی بتوانم باز هم در این شهر برایشان فوتبال بازی کنم. شهرخودرو امسال نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم با حمایت همین هواداران به نتایج خوبی نیز دست پیدا کند.

 

حسینی که ابتدای فصل در اولین روزهای نقل و انتقالات به سایپا پیوسته ولی در نهایت سر از گل‌گهر سیرجان درآورد، در پاسخ به علت به این اتفاق تصریح کرد: به هر حال یکسری اتفاقاتی افتاد که من و آقای ابراهیم صادقی نتوانستیم با هم کار کنیم. بنا به اصرار ایشان خیلی زود هم با سایپا قرارداد بستم ولی شرایط طوری شد که نتوانستیم با هم کار کنیم و چون وینگو از زمان مس کرمان از من شناخت داشت و پیشنهاد داده بود در نهایت تصمیم گرفتم که به سیرجان بروم با اینکه تهران را ابتدا به خاطر شرایط خانوادگی‌ام انتخاب کرده بودم.

 

وی با بیان اینکه گل گهر مشکل مالی ندارد، یادآور شد: شرایط خوبی در تیم ما حکمفرما شده است و خدا را شکر مشکلی هرگز به لحاظ مالی نداشته‌ایم و مثل غالب تیم‌های لیگ‌برتری 30درصد دریافت کرده‌ایم. مشکل تیم ما اکنون فقط روحی است که مطمئنم با تحولات آقای جلالی تیم متفاوتی از گل گهر را به زودی خواهید دید.

 

دیدگاه‌ها