کد خبر : 1650418 | 27 آبان 1398 ساعت 20:00 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند، هاشمی‌نسب شهرخودرو؟(عکس)

یحیی گل‌محمدی برنامه استفاده از قدرت سرزنی مدافع میانی خود را در حملات شهرخودرو در بازی با گل‌گهر عیان کرد.

مرادمند، هاشمی‌نسب شهرخودرو؟(عکس)

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو خراسان در فصل جدید انواع و اقسام مدل‌های گلزنی را بسته به نوع فوتبال شناور خود و شیوه بازی حریفان امتحان کرده و تقریبا در اکثر آنها هم موفق بوده است؛ از شوتزنی‌های ناگهانی و دقیق امین قاسمی‌نژاد و صادقی تا ضربات سر یونس شاکری تا ریباندهای هافبک‌های نفوذی که بسته کامل از امکانات را برای خط آتش تیم یحیی مهیا کرده است.

اما یحیی گل‌محمدی در بازی با گل‌گهر اصرار به گلزنی مدافعی داشت که در بخشی از زمان بازی، عقب زمین را کاملا رها کرد و به خط آتش شهرخودرو اضافه شد تا با فیزیک خوب و پروازهای بلندش، شانس گلزنی مشهدی‌ها را بر روی ارسال‌های وینگرهای راست و چپ افزایش دهد.

محمدحسین مرادمند بلند قامت که تقریبا در 90درصد نبردهای هوایی با مهاجمین حریف در دفاع برنده بیرون آمده، این روزها بازیکن هدف یحیی برای گلزنی در شروع مجددها است که با اینکه موفق به گلزنی نشده اما هوشیاری در جایگیری و پرش‌های بلندش باعث شده تا سرمربی شهرخودرو حساب ویژه‌ای بر روی او باز کند.

شماره 4 شهرخودرو که در بازی با سایپا با قابلیت سرزنی خود تا یک قدمی گشودن دروازه حریف هم پیش رفت در بازی با پارس جم جنوبی و گل‌گهر هم این شانس گلزنی شهرخودرو را هم امتحان کرد تا بلکه بالاخره با اصرار یحیی گل‌محمدی، بتواند هاشمی‌نسب شهرخودرویی‌ها شود و با پروازهای بلند برای تیمش امتیاز کسب کند.

 

1452373

دیدگاه‌ها