کد خبر : 1650502 | 28 آبان 1398 ساعت 11:38 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

از این هفته جایگاه مان را در جدول بهبود می بخشیم

نوری: همچنان گل می‌زنم اما نه برای آقای گلی

کاپیتان تیم پارس جنوبی می گوید مردم جم به غیر از این تیم دلخوشی دیگری ندارند و باید از تیم های نفتی حمایت شود.

نوری: همچنان گل می‌زنم اما نه برای آقای گلی

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی جم در آستانه بازی با پیکان عنوان کرد: شرایط فنی خوبی داریم. تمرینات خوبی را انجام می دهیم و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم در هفته های باقی مانده تا نیم فصل اول شرایط مان را بهبود ببخشیم و روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


وی درباره نتایج پارس جنوبی تا پایان هفته دهم لیگ نوزدهم گفت: واقعیت این است که ما در این فصل قرعه سختی داشتیم. تیم ما تا الان با5 مدعی قهرمانی بازی کرده و جالب اینکه جلوی شهرخودرو، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بیرون از خانه بازی کردیم. از این رو مقابل سپاهان که یک مسابقه خانگی بود توانستیم این تیم را متوقف کنیم و البته رکورد گل نخوردن آنها را بشکنیم. ما حتی در مصاف با هیچ کدام از صدرنشینان هم شایسته شکست نبودیم. به گواه کارشناسان در همه بازی هایمان عملکرد خوبی داشتیم و بارها دروازه حریفان را تهدید کردیم اما اسیر بدشانسی شدیم و توپ هایمان وارد دروازه نشد.


کاپیتان پارس جنوبی ادامه داد: انشاالله از این هفته بدشانسی دست از سر مان برمی دارد. همانطور که اقای کمالوند هم گفته بود بازی های ما از این هفته سبک تر می شود و قطعا می توانیم در جدول رده بندی جایگاه مان را بهبود ببخشیم.

 

1452433


نوری درباره اینکه 4 گل تاکنون در فصل جاری زده و این آمار خوبی برای یک هافبک محسوب می شود، خاطرنشان کرد: گل هایی که من زده ام حاصل زحمات بچه ها بوده که آنها را به ثمر نشاندم. به هر حال در هر شرایطی هدفم این است که به تیمم کمک کنم و خداراشکر می کنم که توانسته ام تا الان بهترین گلزن پارس جنوبی باشم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا به آقای گلی هم فکر می کند، افزود: من مهاجم نیستم و قطعا به آقای گلی فکر نمی کنم. اما تمام تمرکزم را می گذارم تا تعداد گل های زده ام را افزایش بدهم. قطعا هدفم این است که باز هم برای تیمم مثمرثمر باشم.


نوری درباره مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: به هر حال مشکلات وجود دارد. بضاعت تیم ما زیاد نیست و با شرایط سختی کارمان را در لیگ برتر جلو می بریم. امیدوارم مشکلات تیم های نفتی حل شود، چون واقعا حیف است که مردم خوب و خونگرم جنوب را از داشتن تیم لیگ برتری محروم کنند. این مردم دلخوشی دیگری غیر از فوتبال ندارند. انشاالله شرایط بهتر شود و بتوانیم با آسودگی کارمان را دنبال کنیم.
کاپیتان پارس جنوبی درباره بازی با پیکان نیز گفت: بازی سختی با پیکان داریم. آنها تیم قدرتمندی هستند و دیدارهای قبلی شان نشان می دهد چقدر باانگیزه هستند. با این وجود تمام تلاشمان را برای کسب پیروزی به کار می گیریم. انشاالله هواداران هم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا یک برد خوب را در جم جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها