کد خبر : 1650565 | 28 آبان 1398 ساعت 17:04 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپن 1 – ونزوئلا 4/ تحقیر سامورایی ها در خانه

تیم ملی فوتبال ژاپن در آخرین فیفادی سال 2019 میلادی شکستی سنگین مقابل ونزوئلا متحمل شد.

ژاپن 1 – ونزوئلا 4/ تحقیر سامورایی ها در خانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی سراسر دنیا آخرین فیفادی های سال 2019 میلادی را سپری می کنند. رقابت های مقدماتی جام های قاره ای در اروپا و آفریقا در جریان است و مسابقات مقدماتی جام جهانی هم مهم ترین رویداد فوتبالی آسیا است. با این حال با توجه به 5 تیمی بودن گروه های آسیا، از هر گروه یک تیم استراحت دارد و این تیم ها در روزهای فیفا بازی دوستانه انجام می دهند.

 

تیم ملی ژاپن که با 12 امتیاز در گروه مقدماتی جام جهانی خود صدر نشین است، در روز استراحت خود دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ونزوئلا برگزار کرد تا از آخرین فرصت انجام بازی تدارکاتی در سال 2019 استفاده ببرد. سامورایی ها که در ورزشگاه شهر سویتا از رقیب آمریکایی خود میزبانی می کردند، خیلی زود غافلگیر شدند و در همان 10 دقیقه ابتدایی گل اول را دریافت کردند. تیم ملی ونزوئلا در دقایق 31، 34 و 38 هم سه گل دیگر به ژاپن زد تا نیمه اول به شکل تحقیر آمیزی برای شاگردان موریاسو به اتمام برسد. از این چهار گل، سه گل سهم سولومون روندون بود و این مهاجم باتجربه موفق به ثبت هت تریک شد. دیگر گل ونزوئلا را هم یفرسون سوتلدو به ثمر رساند.

1452495

در نیمه دوم هم تغییرات تاکتیکی موریاسو به جایی نرسید و تنها یاماگوچی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. نهایتا یک شکست سنگین با اختلاف سه گل برای تیم ملی ژاپن رقم خورد.

دیدگاه‌ها