کد خبر : 1650618 | 29 آبان 1398 ساعت 00:44 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا و پایان سرمربیگری در خیمناسیا

با وجود استقبال خوب از دیه گو مارادونا در فوتبال آرژانتین، او کار خود به عنوان سرمربی تیم خیمناسیا لاپلاتا را به اتمام رساند.

مارادونا و پایان سرمربیگری در خیمناسیا 

به گزارش "ورزش سه"، مارادونا که بسیاری او را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می شناسند، برای نجات خیمناسیا از سقوط به این تیم پیوسته بود. 

او در سه بازی اول با خیمناسیا شکست خورد و با وجود برد در سه مسابقه از 5 بازی بعدی، تیمش همچنان در رده سوم ماقبل آخر جدول لیگ دسته اول آرژانتین قرار داشت. پایان کار مارادونا در این باشگاه یک موضوع تکراری را شفافتر می کند. از شش باشگاهی که وی در آن سرمربیگری  کرده است، تنها یک شغل بیش از یک سال به طول انجامیده؛ تیم الوصل امارات که 14 ماه دیه گو و رفتارهای عجیبش را تحمل کرد. مارادونا در آن زمان محمدرضا خلعتبری بازیکن ایرانی را نیز در تیم خود داشت.

 

1447319

 

مارادونا که در ماه سپتامبر به سمت سرمربی انتخاب شده بود، گفته بود که اگر پلگرینو پس از انتخابات این باشگاه، به عنوان رئیس باقی بماند، او به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد.با این حال ، پلگرینو با نمایش ضعیف چندهفته اخیر تیم، در انتخابات هم رای نیاورد. 

گابریل پلگرینو، رئیس باشگاه، گفت: "مارادونا دیگر مربی ما نیست. دستیارانش نیز از تیم کنار گذاشته شدند و مربی جدید هفته آینده توسط رئیس جدید باشگاه انتخاب می شود."

 

دیدگاه‌ها