کد خبر : 1650657 | 29 آبان 1398 ساعت 11:05 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

عبور از دفاع چند لایه بحرین آسان نیست

کاتانچ: هدف عراق صعود با صدرنشینی است

سرمربی عراق در تشریح دلایل توقف برابر بحرین و از دست دادن دو امتیاز حساس در بازی خانگی لایه های دفاعی رقیب را تسخیرناپذیر دانست.

کاتانچ: هدف عراق صعود با صدرنشینی است

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ چند روز بعد از برد برابر ایران مقابل بحرین متوقف شد تا این نتیجه بار دیگر صعود با صدرنشینی آنها در گروه C مقدماتی را در اما و اگر قرار دهد. مربی اسلوونیایی در نشست خبری بعد از بازی با بحرین با بیان این که هدف اول عراق صدرنشینی است نسبت به قدرت تدافعی بحرین هم واکنش نشان داد.


سرمربی عراق گفت:« قبول دارم بعد از برد برابر ایران بازیکنان با کمی غرور وارد زمین شدند اما با این وجود ما تیم برتر میدان بودیم و تنها نتوانستیم لایه های تدافعی بحرین را بشکنیم. استراتژی رقیب نباختن بود به همین خاطر بازی در بسیاری از دقایق گره می خورد».


او ادامه داد:« شاید در نگاه اول تساوی بدون گل نتیجه ناامیدکننده ای آن هم بعد از برد برابر ایران باشد اما قبول کنید که نمایش بازیکنان نسبتا خوب بود و من از این پیشرفت رضایت دارم. نکات جالب توجهی به دست آوردم که قطعا در آینده به کمک تیم خواهد آمد».


سرمربی اسلوونیایی صعود با صدرنشینی را هدف اصلی خود و بازیکنان دانست و تصریح کرد:« دو امتیاز از دست دادیم اما با 11 امتیاز صدرنشین هستیم و هنوز سه بازی دیگر پیش رو داریم. کامبوج و هنگ کنگ را ببریم قطعا صدرنشین می شویم و این همان هدفی است که ما دنبال می کنیم و شک ندارم به آن می رسیم».


عراق تا پیش از آخرین بازی دور برگشت با ایران در تهران باید به مصاف هنگ کنگ در خانه حریف و کامبوج در بصره برود که اگر در یکی از این دو بازی امتیاز از دست بدهد آن وقت بازی روز آخر با ایران حکم فینال برای صدرنشینی را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها