کد خبر : 1650696 | 29 آبان 1398 ساعت 14:27 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

درست نیست اعضای مجمع را رئیس فدراسیون والیبال انتخاب کند؛

شیعی: در مورد تیم‌ملی نگرانی نداریم، صعود می‌کنیم

محمود شیعی تاکید کرد که اخبار پیرامون برکناری ویلموتس صحت ندارد.

شیعی: در مورد تیم‌ملی نگرانی نداریم، صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پیکان در حاشیه انتخابات والیبال در هتل المپیک در جمع خبرنگاران در رابطه با شرایط این روزهای تیم ملی و قطع همکاری با سرمربی بلژیکی بیان کرد: قطع همکاری را نمی دانم سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون باید جواب بدهد. قرار نیست ما صحبت کنیم.


شیعی در مورد اینکه مطالبات ویلموتس پرداخت شده یا خیر، عنوان کرد: بله تا اینجایی که طلبکار بوده را گرفته است.


از شیعی در مورد انتخاب داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال پرسیده شد. او در پاسخ به این سوال بیان کرد: باید تبریک بگویم به ایشان. با توجه به تجربیاتی که دارند، امیدوارم مثمرثمر باشند. مجمع خوبی بود ولی به نظرم اعضا می توانستند روی برخی بندها صحبت داشته باشند. مثلا روی بحث تفویض اختیار رئیس فدراسیون که اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند، اگر این حق مجمع بود، بهتر بود تا رئیس هیئت مدیره. طبیعی است که وقتی اعضای هیئت رئیسه انتخاب یک فرد باشند، نمی توان انتظار پویایی داشت.


شیعی در واکنش به این سوال که شائباتی در مورد بازنشسته بودن داورزنی پیش از انتخابات وجود داشت و ابهاماتی در مورد حضور او، اینگونه توضیح داد: خود ایشان گفتند که اگر بحث و ابهامی هست به خود ایشان مراجعه شود.


از شیعی در مورد بیانیه فدراسیون پس از شکست مقابل عراق پرسیده شد. او ضمن تاکید بر این نکته که از بیانیه و محتوایش خبر ندارد، افزود: نه ببینید خبر هیئت رئیسه را سخنگو منتشر می کند و قرار شده بقیه اعضا حرفی نزنند. بیانیه ای داده نشده. در واقع آن بیانیه نگرانی از نتایج تیم ملی بوده که باید تمهیداتی دیده بشود.


او در مورد 4 دیدار باقی مانده تیم ملی و اینکه اگر نتواند 12 امتیاز را بگیرد، توضیح داد: ما قبلا در زمان کی روش این شرایط را تجربه کردیم. دیدید که بچه های رشید ما رفتند، از قطر و کره جنوبی امتیاز گرفتند. فکر نمی کنم نگرانی وجود داشته باشد. اول اینکه تیم ما امیدوارم اول شود ولی با توجه به جداول تیم های دیگر به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

 

در پایان شیعی تاکید کرد که اخباری که در مورد برکناری ویلموتس منتشر می شود، صحت ندارد.

دیدگاه‌ها