کد خبر : 1650706 | 29 آبان 1398 ساعت 15:06 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

حالا باید برنامه محور باشیم؛

محمودی: داورزنی باید پاسخگوی مطالبات باشد

محمودی که رقیب داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال بود، می گویند حضور او یعنی مردم در مورد والیبال دغدغه داشته اند و رئیس جدید فدراسیون باید در قبال آنها پاسخگو باشد.

محمودی: داورزنی باید پاسخگوی مطالبات باشد

به گزارش "ورزش سه"، بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران، امروز تنها رقیب محمدرضا داورزنی در رقابت بر سر کرسی مدیریت فدراسیون والیبال بود. او در نهایت اما بیشتر از 15 رای به دست نیاورد تا قافیه را به رقیب باتجربه اش که 26 رای به دست آورد، واگذار کند.

 

بهنام محمودی پس از پایان انتخابات در جمع خبرنگاران در رابطه با حواشی انتخابات و ابهامات آن گفت: تبریک می گویم خدمت آقای داورزنی و خانواده بزرگ والیبال. تبریک بعدی و خاص ام به خانواده بزرگ والیبال است که بنده را به عنوان نماینده معرفی کردند. این نشان می دهد که آنها دغدغه دارند و باید به آنها رسیدگی کنیم. نیاز هست که تعامل خوبی داشته باشیم و به دغدغه آنها گوش کنیم. والیبال محبوب شده و با فوتبال برابری می کند. باید اتحاد داشته باشیم و برنامه محور عمل کنیم.


بهنام محمودی ادامه داد: انتخابات انجام شد و رئیس فدراسیون برای چهار سال انتخاب شد. حالا باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم تا شرایط والیبال بهتر شود. من اطمینان دارم که با فعال کردن کمیته ها و هیئت ها می توانیم در زمینه هایی مانند استعدادیابی بهتر عمل کنیم و شرایط والیبال را بهبود بخشیم. باز هم تشکر می کنم از عزیزانی که به من رای دادند. قطعا مطالبات آنها را آقای داورزنی می داند و باید پاسخگو باشند.


او در مورد آینده اش و احتمال همکاری با فدراسیون هم عنوان کرد: من همیشه در کنار والیبال بوده ام. عنوان ها می آیند و می روند ولی من در کنار والیبال می مانم.

 

از محمودی در مورد طولانی شدن روند تایید صلاحیتش پرسیده شد. او در پاسخ به این سوال توضیح داد: خواهش می کنم وارد حاشیه نشوید. ممنونم از آقای سلطانی فر و صالحی که پیگیری کردند و صلاحیت من تایید شد. ما پیگیر مطالبات مردم هستیم. موضوع خاصی نیست. ما نماینده مردم هستیم. به هر حال برف و باران آمد و پروسه زمان بر شد. به هر حال ممنونم از دستگاه های اجرایی که پیگیری کردند و همه چیز حل شد.

دیدگاه‌ها