کد خبر : 1650764 | 29 آبان 1398 ساعت 22:51 | 91.9K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف رونالدو و سرمربی یووه حل می شود؟

براساس گزارش های منتشر شده از ایتالیا، ستاره پرتغالی یوونتوس و سرمربی این تیم برای از بین بردن اختلافات خود قرار است دیدار کنند.

اختلاف رونالدو و سرمربی یووه حل می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از استراحت بین المللی دوباره به تورین برگشته است. مهاجم یوونتوس خود را در اختیار تیم ملی پرتغال قرار داد و در جدال ها علیه لیتوانی و لوکزامبورگ درخشش داشت. و برای کشورش بسیار عالی بازی کرد، چیزی که پس از تعویض در بازی های اخیر یوونتوس، با عملکردی که برای تیم ملی داشت، به درستی مورد توجه قرار گرفت.

 

1450920

 

رونالدو و ساری برای ملاقات

 

مائوریتسیو ساری پیش از آخرین بازی یووه مقابل آث میلان در کنفرانس مطبوعاتی درباره برخی مشکلات جسمی که رونالدو داشت، صحبت کرده بود. خود این بازیکن اما بعد از بازی مقابل لوکزامبورگ شرایط را روشن کرد.

 

"در سه هفته گذشته من کمتر بازی کرده ام و همیشه سعی می کنم به یوونتوس کمک کنم. هیچ بازیکنی دوست ندارد تعویض شود اما من این را می فهمم که من آنقدر تیز بازی نمی کردم. "

 

با وجود این سخنان کریستیانو، توتو اسپورت، ایتالیا گزارش داده است که کریستیانو و ساری در مجموعه یوونتوس برای گفتگو و حل اختلافات با یکدیگر دیدار می کنند. آنها اظهار داشتند که تلاش خواهند کرد تا به یک نقطه مشترک برسند و مسئله را "یک بار برای همیشه" حل کنند ، چیزی که تمامی میادین را تحت تاثیر قرار دهد. بعدازظهر شنبه یوونتوس در بازی برگشت، مقابل آتالانتا قرار دارد و پیش بینی می شود ستاره پرتغالی 90 دقیقه بازی کند.

دیدگاه‌ها