کد خبر : 1650826 | 30 آبان 1398 ساعت 14:08 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوال روز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

برترین بازیکن ACL2019 کیست؟

در فاصله سه روز تا بسته شدن پرونده فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا این سوال ذهن همه علاقمندان را به خود معطوف کرده که عنوان برترین بازیکن فصل به چه کسی می رسد.

برترین بازیکن ACL2019 کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، از سال 2014 روال جدیدی در دستور کار مسئولان برگزاری مهم ترین تورنمنت باشگاهی در قاره کهن قرار گرفت مبنی بر این که در پایان هر فصل از ACL بهترین بازیکن فصل را انتخاب و معرفی کنند. با این روش حس رقابتی و حساسیت حاکم بر بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی آسیا نیز بیشتر شد تا جایی که رسیدن به این عنوان آن هم در جنگ شرق و غرب قاره آسیا به اوج خود رسید.


از ابتدای اجرای این طرح تنها بازیکنی که توانست از غرب قاره این عنوان را به خود اختصاص بدهد کاپیتان تکنیکی و مشهور اماراتی ها و وقت باشگاه العین بود که با درخشش خود در سال 2016 همه عناوین باشگاهی و ملی همین طور فردی را درو کرد که یکی از این عناوین کسب عنوان بهترین بازیکن ACL از سوی کارشناسان afc بود.


طی دو سال گذشته اما دو ستاره سامورایی همراه با باشگاه های خود توانستند دوباره گوی رقابت در این موضوع را از غربی ها ربوده همه نگاه ها را به سرزمین آفتاب جلب کنند. دو ستاره از اوراوا و کاشیماآنتلرز قهرمانان دو فصل گذشته که اجازه خروج جام از این کشور را ندادند و حالا در آستانه فینال برگشت نیز این شانس را دارند برای سومین سال متوالی در کنار جام، عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را نیز در ژاپن حفظ کنند.

 

1452845

 

از چند روز پیش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی پیرامون این که چه کسی بهترین بازیکن فصل 2019 لیگ قهرمانان می شود حس کنجکاوی را نزد فوتبالدوستان این قاره ترغیب کرد که نظرات خود پیرامون بهترین ستاره را ارائه کنند. بازیکنی که پیش بینی می شود یکی از ستاره های فینالیست های این فصل یعنی اوراواردز ژاپن یا الهلال عربستان باشد.


در توئیتی که توئیتر رسمی afc منتشر کرده به تفکیک هر فصل بهترین های انتخاب شده معرفی شدند که در زیر می خوانید؛


2014؛ دراگان کوویچ (ملبورن ویکتوری)
2015؛ رکاردو گولارت( شانگهای شنهووا)
2016؛ عمر عبدالرحمان(العین امارات)
2017؛ کاشیواگی(اوراواردز ژاپن)
2018؛ سوزوکی (کاشیما آنتلرز ژاپن)
2019؛ ؟؟؟

دیدگاه‌ها