کد خبر : 1650862 | 30 آبان 1398 ساعت 21:12 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هافبک جنجالی به ترکیب آرسنال

اونای امری خبر از بازگشت گرانیت ژاکا به ترکیب اصلی آرسنال داد.

بازگشت هافبک جنجالی به ترکیب آرسنال

 

به گزارش "ورزش سه"، در ماه گذشته گرانیت ژاکا بعد از تعویض شدن در دیدار مقابل کریستال پالاس واکنش تندی نسبت به هو شدن از سوی هواداران نشان داد و از آن روز جایی در ترکیب توپچی ها نداشت. اما اونای امری مدعی شد این هافبک سوئیسی در دیدار این هفته مقابل ساوتهمپتون به ترکیب آرسنال باز خواهد گشت.

 

1450002

 

اونای امری گفت: "گرانیت ژاکا احساس بهتری داشته و قصد دارد دوباره اعتماد هواداران آرسنال را بدست آورد. ما فردا در مورد اینکه گرانیت ژاکا در ترکیب اصلی قرار می گیرد یا نه، تصمیم گیری می کنیم، اما من می خواهم وی دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورده و احساس راحتی هنگام بازی کردن داشته باشد. کم کم ما باید به بازگشت گرانیت ژاکا به ترکیب و ایجاد ارتباط بین او و هواداران کمک کنیم. این ارتباط هنگام خوب بازی کردن و رقم زدن لحظاتی خوب حاصل خواهد شد.

 

هم من و هم بازیکنان دوباره قصد داریم به سمت اهداف خود حرکت کرده و ذره ذره فاصله با چهار تیم برتر جدول خود را کم کنیم. ما باید دوباره با هواداران ارتباط برقرار کنیم و این مهم با نمایش های بهتر، کنترل بازی برای 90 دقیقه و شخصیت ما رقم خواهد خورد. ما نتوانسته ایم در خانه اینگونه باشیم و امیدوارم این هفته و در دیدار مقابل ساوتهمپتون این اتفاق رخ دهد."

دیدگاه‌ها