کد خبر : 1650863 | 30 آبان 1398 ساعت 21:40 | 131.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل پلگرینی:

مورینیو نه دشمن من است، نه دوست من!

مانوئل پلگرینی، سرمربی شیلیایی وستهام تاکید کرد مشکلی با ژوزه مورینیو ندارد.

مورینیو نه دشمن من است، نه دوست من!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در طول دوران مربیگری خود بارها با سرمربیان مختلفی درگیر شده که مانوئل پلگرینی یکی از آنها بوده است. مورینیو در دوران حضور در رئال مادرید کارنامه این سرمربی شیلیایی را مورد تمسخر قرار داد و حالا بعد از حضو وی در تاتنهام و پیش از اولین تجربه مقابل وستهام، مانوئل پلگرینی تاکید کرد مورینیو دشمن وی نیست.

 

1397848

 

مانوئل پلگرینی گفت: "مورینیو دشمن من نیست، هر کسی ایده های خود را در فوتبال دارد و هرگونه بخواهد صحبت می کند، پس شما نباید به این دلیل مورد انتقاد قرار بگیرید. به همین دلیل مورینیو نه دوست من و نه دشمن من است. ما طرز تفکر متفاوتی در مورد اتفاقات و مسائل داریم و این تنها تفاوت بین من و مورینیو است. باید دید در دیدار شنبه تاتنهام با همان سبک مائوریتسیو پوچتینو بازی می کند یا رگه های از فلسفه مورینیو نیز در آن دیده می شود.

 

نتایج ضعیف اخیر؟ من به بازیکنان وستهام اعتماد دارم و آنها بارها خودشان را در مقابل تیم های بزرگ ثابت کرده اند. من فکر می کنم تعطیلات بازی های ملی به سود ما بود زیرا من توانستم در مورد مسائل مختلف بارها با بازیکنان صحبت کنم. من امیدوارم در دربی مقابل تاتنهام که مهم ترین بازی فصل برای هواداران است بتوانیم وستهام را که می خواهیم ببینیم.

 

صرف نوشیدنی با مورینیو؟ شاید، من مشکلی با او ندارم. ما خارج از عرصه فوتبال بارها کنار هم بوده ایم و من تاکید می کنم که مشکلی با مورینیو ندارم."

دیدگاه‌ها