کد خبر : 1650912 | 01 آذر 1398 ساعت 13:13 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های احساسی مورینیو در اولین تمرین با تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید تاتنهام، در اولین حضور در تمرینات این تیم، در یک سخنرانی احساسی برای بازیکنان، خودش را یکی از آنها توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال بعد از اخراج از منچستریونایتد، مورینیو روز چهارشنبه با قراردادی سه سال و نیمه، هدایت تاتنهام را برعهده گرفت و روز شنبه در اولین حضور روی نیمکت این تیم، مقابل وستهام قرار خواهد گرفت.

تاتنهام که فصل قبل با مائوریسیو پوچتینو به فینال لیگ قهرمانان رسید، این فصل نتایج ضعیفی در لیگ برتر کسب کرد و اکنون 20 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد. در چنین شرایطی، مورینیو امیدوار است که با ایجاد رابطه ای دوستانه با بازیکنان تاتنهام، این تیم را به جمع چهار تیم اول لیگ برتر برساند.

 

 

1452931

 

او در اولین صحبت هایش در تمرینات گفت:" من پدر شما خواهم بود، دوست شما یا حتی نامزدتان... هرچیزی که شما بخواهید!"

آقای خاص همچنین با صحبت های سال 2015 خودش، زمانی که سرمربی چلسی بود و گفته بود که هرگز سرمربی تاتنهام نمی شود، شوخی و با بازیکنان ارشد تیم از جمله هری کین به طور انفرادی صحبت کرد.

تاتنهام سومین تیم مورینیو در لیگ برتر است و بسیاری معتقدند این آخرین شانس او برای کار در یک باشگاه بزرگ در فوتبال اروپاست و در صورتی که او نتواند در تاتنهام موفق شود، باید ادامه دوران حرفه ای اش را در تیم های ملی دنبال کند.

 

1452930

دیدگاه‌ها