کد خبر : 1650964 | 01 آذر 1398 ساعت 16:58 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: مورینیو آمد، دست از سر من بر می‌دارید!

«اوله گانر سولسشر» عقیده دارد بازگشت «ژوزه مورینیو» اتفاق خوبی است دست کم توجهات از روی او برداشته می‌شود.

سولسشر: مورینیو آمد، دست از سر من بر می‌دارید!

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در پاسخ به خبرنگاران درباره احتمال حضور پوچتینو به جای او در یونایتد گفت: این موضوع به هیچ عنوان مرا آزار نمی‌دهد؛ من بهترین شغل جهان را دارم و فرقی نمی‌کند شما شغلی داشته باشید یا نه، منچستر همیشه رویایی است؛ بنابراین هیچ اهمیتی ندارد که گوشه و کنار چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

وی ادامه داد: باید روی کارم در منچستریونایتد تمرکز کنم و به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهم؛ با «اِد وودوارد» رییس باشگاه در رابطه با اینکه چگونه می‌توان به پیشرفت باشگاه کمک کرد، صحبت کرده‌ام و اگر سایر تیم‌ها سرمربیان خود را عوض کنند، هیچ تاثیری روی برنامه‌های ما ندارد.

 

سولسشر در ادامه به «ژوزه مورینیو» به عنوان جانشین پوچتینو اشاره کرد و در رابطه با دیدار خانگی یونایتد مقابل تاتنهام در چهارم دسامبر، تاکید کرد: خوب است که خوزه برگشته به ویژه برای شما (خبرنگاران) و شاید برای من؛ بنابراین شما می‌توانید راجع به او بنویسید و حرف بزنید؛ شما خوزه را دوست دارید و قرار است منظره و سیرک خوبی برای شما راه بیفتد. از سوی دیگر، برای مائوریتسیو ناراحتم؛ اینکه یکی از همکاران شما در آستانه کریسمس و سال نو شغل خود را از دست دهد، همیشه ناراحت کننده است؛ برای او بهترین‌ها را آرزو دارم.

 

یونایتدها از ۶ بازی اخیر خود در پنج دیدار به پیروزی رسیده و امیدوارند تا در دیدار مقابل شفیلدیونایتد که یکشنبه هفته پیش رو برگزار می‌شود، این روند را ادامه دهند.

دیدگاه‌ها