کد خبر : 1650977 | 01 آذر 1398 ساعت 17:45 | 94.6K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی مهاجم پرسپولیس را مدافع کرد (عکس)

روز گذشته امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیب تیم امید به عنوان مدافع راست به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم زیر 23 ساله های ایران که برای حضور در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو آماده می شود، روز گذشته برابر قطر شکست خورد ولی آنطور که خبر می رسد، نمایش خوبی داشته و سرمربی تیم هم پس از پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز خشنودی کرد.


در این مسابقه مصدومیت آقاجان پور مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو باعث شد تا حمید استیلی که از علیرضا آرتا هم نمی توانست به دلیل آماده نبودن استفاده کند، امیر روستایی را از پست هافبک مهاجم به پست دفاع راست انتقال دهد.


دیگر تغییر مهم روز گذشته حمید استیلی، نیمکت نشین کردن عارف غلامی و استفاده از امید نورافکن در پست دفاع وسط به عنوان زوج عارف آقاسی بود.

 

1452993


روز گذشته حمید خدابنده لو و سینا زامهران دو بازیکن تیم های پیکان و شهر خودرو در سیستم 1-3-2-4 به عنوان دو هافبک تدافعی تیم استفاده کردند تا یونس دلفی و علی شجاعی در دو پست وینگر چپ و راست بازی کنند و برای رضا جبیره تک مهاجم تیم موقعیت گلزنی ایجاد کنند.


تعویض های حمید استیلی در این بازی محمد شریفی، محمدرضا آزادی، امیرحسین حسین زاده و مهدی قائدی بودند.


مهدی مهدی خانی و اللهیار صیادمنش دو لژیونر تیم امید ایران به دلیل اینکه باشگاه هایشان اجازه همراهی بیشتر با تیم ملی را ندادند، از اندونزی به ترکیه و کرواسی بازگشتند.

 

1452994

دیدگاه‌ها