کد خبر : 1651006 | 01 آذر 1398 ساعت 19:16 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار شماره 9 سابق سرخ‌ها در قامت سرمربی

هت‌تریک تارتار مقابل پرسپولیس برای پایان شائبه‌ها

مهدی تارتار بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت، موفق شد برای سومین مرتبه تیم سابقش را در قامت سرمربی شکست دهد.

هت‌تریک تارتار مقابل پرسپولیس برای پایان شائبه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان در شرایطی به دیدار برابر پرسپولیس رسیده بود که از 10 مسابقه پیشین هشت تساوی و دو پیروزی در کارنامه داشت تا به همراه سپاهان دو تیم شکست ناپذیر پیش از آغاز هفته یازدهم باشند. در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند یک برد شیرین دیگر را جشن بگیرند اما مهدی تارتار و شاگردانش نشان دادند که قصد باختن ندارند و با بازی خوبی که امروز در آزادی انجام دادند، کاملا حریف قدرتمند شان را غافلگیر کردند. نفت مسجدسلیمان حالا 11 هفته در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی شکست نخورده و با کسب 17 امتیاز فقط به واسطه گل زده کمتر نسبت به تراکتور در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفته است.


دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اما یک اتفاق ویژه را در خود جای داده بود. جایی که مهدی تارتار کاپیتان سابق پرسپولیس در قامت سرمربی مقابل این تیم قرار می‌گرفت و حرف و حدیث های زیادی را تحمل می‌کرد. برخی هواداران فوتبال که یادشان نبود تارتار در گذشته چه بازی‌های حساسی را از پرسپولیس برده، با اشاره به شکست‌های متوالی او با پارس جنوبی جم مقابل سرخ‌های پایتخت سعی داشتند اینطور القا کنند که این مربی به تیم محبوبش راه می‌دهد و این موضوع بسیار حساسیت برانگیز شده بود.


حتی کار به جایی رسید که تارتار در نشست خبری قبل از بازی امروز با پرسپولیس هم به این مساله اشاره و اعلام کرد که اگر بگوید پرسپولیس را بیشتر از خودش دوست دارد، دروغ گفته است. سرمربی نفت مسجدسلیمان بارها به این موضوع تاکید کرد که آرزو دارد به خاطر نشان دادن شرافتش در بازی امروز پرسپولیس را شکست دهد و همین اتفاق هم افتاد و او یک برد دلچسب را مقابل تیمی که سال‌ها در آن توپ زده به دست آورد.


اما همانطور که گفته شد تارتار قبل از بازی امروز هم دو بار دیگر در مقاطع حساس با تیم هایی به عنوان سرمربی پرسپولیس را شکست داده بود. او در لیگ سیزدهم از هفته بیست و یکم سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز شد و در مصاف با پرسپولیسی که سرمربی اش علی دایی بود و شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشت، موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد و شانس قهرمانی را از سرخ‌های پایتخت بگیرد.

 


تارتار یک بار دیگر هم به عنوان سرمربی تیم داماش موفق به کسب پیروزی برابر پرسپولیس شد؛ در دیداری که از دقیقه 81 نیمه کاره باقی ماند و در نهایت کمیته انضباطی رای به برتری 3 بر صفر حریف پرسپولیس به دلیل فحاشی هواداران داد. تا آن دقیقه که بازی در حال برگزاری بود، داماش با هدایت تارتار یک برصفر پیش بود و در نهایت هم رای کمیته انضباطی به سود این تیم شد.


شماره 9 سابق پرسپولیسی ها در مرکز زمین، پیش از دیدار امروز، در قامت سرمربی 9 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود که حاصل این مسابقات دو برد، 4 تساوی و 3 باخت بود و حالا با کسب پیروزی ارزشمندی که در ورزشگاه آزادی به دست آورد، تعداد بردهای خود را به عدد 3 رساند تا شایعاتی که در مورد نمایش ضعیف تیم های او مقابل پرسپولیس شنیده می شد هم رنگ ببازد.


تارتار بدون تردید امسال با نفت مسجدسلیمان کار بزرگی انجام داده است؛ او تیمی که هر ساله در کورس سقوط به دسته پایین تر بود را در جدول بالا آورده و توانسته بدون شکست در رده ششم نگه دارد.

دیدگاه‌ها