کد خبر : 1651009 | 01 آذر 1398 ساعت 19:21 | 123.5K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم الان تیمی قوی داشته باشیم؛

سیدجلال: بازیکنان باید بیشتر تلاش کند

سیدجلال حسینی معتقد است برخی انتصابات در بدنه باشگاه دلیل شرایط ناخوشایند این روزهای پرسپولیس است.

سیدجلال: بازیکنان باید بیشتر تلاش کند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد دلیل باخت تیمش اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: خب خیلی خوب بازی کردیم. بازی سختی بود. یک وقفه داشتیم و بعد از این وقفه بچه های تیم ملی اضافه شدند. بازی خوبی بود. تیم حریف کاملا دفاعی بازی می کرد و روی ایستگاهی گل زدند. وقتی بچه ها به تیم ملی می روند و برمی گردند، این عدم هماهنگی وجود دارد که باید بیشتر کار کنیم.


از کاپیتان پرسپولیس در مورد نمایش ناامید کننده این تیم پرسیده شد. او عنوان کرد: بله دقیقا. می دانید که ما بازیکنان ملی پوش داریم. تعطیلی زیاد است بین بازی ها. نیاز به زمان برای هماهنگی داریم. شرایط زمین بد است. توی یک روز سه بار می گویند لغو می شود، بعد می گویند بازی می شود. این ها همه برای پرسپولیس هست و کسی نمی تواند جلوی این مسائل را بگیرد. همه چیز به ضرر ما است ولی مجبوریم ادامه دهیم.


از سیدجلال در مورد تشویق برانکو پرسیده شد که او بیان کرد: ما بازیکنان باید تلاش کنیم تا بهتر بازی کنیم.


خبرنگاری در این مورد پرسیده که آیا آقای کالدرون کاریزمای هدایت پرسپولیس را دارد که او اضافه کرد: آقای کالدرون تجربه زیادی دارند و خیلی تلاش می کنند ولی باید بیشتر تلاش کنند.


بازیکن سابق تیم ملی در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس اینگونه توضیح داد: بحث اعتصاب اصلا نیست. از سال گذشته مطالبات زیادی داریم. در مورد مالی اصلا صحبت نکردیم و فقط آقای انصاری فرد صحبت می کند. در حال تلاش هست. این مشکلی است که بعضی از دوستان به وجود آوردند و خیلی راحت رفتند. هیچ کس هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد.


سیدجلال ادامه داد: مشکلاتی که الان داریم، بیشتر از چیزی است که همه فکر می کنند. اگر صحبت نمی کنیم، فکر نکنند مشکل نداریم. همه چیز به ضرر ما است. داوری امروز هم به ضرر ما بود.

 

مدافع میانی پرسپولیس در مورد اینکه او به عنوان بزرگ تر تیم چه راهکاری برای خروج تیم از بحران دارد، افزود: تلاش می کنیم و خوب تمرین می کنیم. بعد از سه سال که قهرمان لیگ شدیم، 7 جام گرفتیم و نائب قهرمان آسیا شدیم، خیلی ها دوست ندارند که ما نتیجه بگیریم. بچه ها در حال تلاش هستند. همه تیم های بزرگ دنیا هم همینطور است. وقتی جام های زیاد می گیرند، افت می کنند. افت قسمتی از فوتبال ما است ولی وقفه تیم ملی مشکلاتی برای هماهنگی ما ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها