کد خبر : 1651924 | 05 آذر 1398 ساعت 19:28 | 141.1K بازدید | 0 دیدگاه

شانس آوردیم بازی با سپاهان کنسل شد

رحمانی: این پرسپولیس دیگر گیر ما نمی‌آید

بختیار رحمانی معتقد است پرسپولیسی که امروز برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفت یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های چند سال اخیر بوده است.

رحمانی: این پرسپولیس دیگر گیر ما نمی‌آید

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت در برابر پرسپولیس که شرایط بحرانی را سپری می کند در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست خورد از این رقابت ها کنار رفت. بختیار رحمانی هافبک باتجربه نفت آبادان در پایان بازی گفت:" متاسفانه سه تا بازی است که  در آزادی نتایج خوبی نمی گیریم."


او افزود:" فکر نمی کنم دیگر چنین پرسپولیسی گیر ما بیاید. با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم پرسپولیس الان شرایط خوبی از نظر فوتبالی ندارد اما به هرشکلی بود توانستند ما را ببرند. از طرف دیگرهیچ تیمی شرایطی به بدی تیم ما ندارد."


هافبک سابق تیم ملی ایران در ادامه گفت:"بحث پول نیست؛ همه چیز اینجا بد است. متاسفانه اوضاع خوب نیست. چگونه می توان  اینگونه تیم داری کرد. یک نفر 5 روز نمی آید یکی 10 روز نمی آید. سرمربی تیم 4 بار گفته می خواهد برود حتما مشکلاتی وجود دارد."


او در این ارتباط که آیا بازیکنان از اینکه سرمربی تیم بخشی از مبلغ قراردادش را از باشگاه گرفته ناراحت هستند گفت:" اصلا اینگونه نیست. اسکوچیچ حقش است و به عنوان یک مربی خارجی در فوتبال ایران زحمت می کشد و باید پولش را بگیرد. اتفاقا تمام بچه های تیم می گفتند تا اول پول ایشان را بدهند و بعد مطالبات بچه ها را پرداخت کنند که تا الان اتفاقی نیفتاده است."


بازیکن سابق تیم استقلال درباره این حرفش که می گوید پرسپولیس به این ضعیفی ندیده بودم گفت:" من واقعا می گویم که پرسپولیس نسبت به چند سال اخیرش شرایط خوبی ندارد .ما خودمان هم شرایط خوبی از نظر تمرینی و روحی نداشتیم. اتفاق بدی که افتاده تمام بازی های سخت ما پشت سرهم است. خدراشکر بازی با سپاهان کنسل شد؛ همه می دانند سپاهان چه بازیکنانی دارد و چه هزینه ای کرده است!دمشان هم گرم کار خوبی کردند."


رحمانی در ادامه با اشاره به شرایط تیم نفت آبادان گفت:" انشالله شرایط درست شود، بچه ها خیلی اذیت شدند. آقای عیسی زاده واقعا زحمت می کشند و ما هم به اندازه کافی حمایت کردیم. دیگر حمایت کردن کافی است و بهتر است آقایان برای تیم کار بکنند. بچه هایی هستند که از نیم فصل دوم سال قبل طلبکار هستند. امیدوارم مشکلات حل شود و بتوانیم در مشهد نتیجه خوبی بگیریم."

دیدگاه‌ها