کد خبر : 1652832 | 10 آذر 1398 ساعت 12:34 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنج بازی؛ هفت گل از ستاره ایرانی

لباس راه راه به کاوه رضایی می آید

دومین دبل متوالی از ستاره ایرانی باعث شد تا آمار رویایی برای این بازیکن در ژوپیرلیگ به ثبت برسد؛ پنج بازی و هفت گل زده.

لباس راه راه به کاوه رضایی می آید

به گزارش "ورزش سه"،هنوز چند شب از درخشش کاوه رضایی مقابل سنت ترویدن در پیروزی 3-1 نگذشته بود که ستاره کرمانشاهی فوتبال ایران برای دومین بازی متوالی طعم دبل را چشید تا درخشش او زمینه را برای صعود شارلروا به جایگاه دوم جدول رده بندی بلژیک حتی به صورت موقت با یک بازی کمتر فراهم کند.


شاید خوش بین ترین طرفدار زبرا(لقب شارلروا) فکرش را نمی کرد هنوز به نیم فصل نرسیده این تیم کوچک اما پرآوازه بلژیک جزو تیم های مدعی شود اما اضافه شدن دو ستاره ایران از همه مهم تر کاوه رضایی به ترکیب باعث شد تا خاطرات دو فصل قبل برای سفید و سیاه پوشان رویال شارلروا تکرار و آنها در یک قدمی رویای رسیدن به رقابت های اروپایی قرار بگیرند.

 

1455365

 

زوج"علی قلی- کاوه رضایی"این روزها توجه همه رسانه های بلژیک را به خود معطوف کرده است تا شارلروا روی هنر و جادوی این دو ستاره تا جایگاه دوم جدول صعود کند.


کاوه رضایی دیشب در حالی دومین دبل متوالی خود را مقابل واسلند تجربه کرد که این دو گل آماری خارق العاده برای ستاره ایرانی به ثبت رساند تا سایت dh بلژیک در گزارشی به تمجید از خرید قرضی باشگاه بپردازد. در گزارش این سایت آمده است:« پنج بازی و هفت گل زده؛ شاید بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا هم چنین آماری خلق نکرده باشند اما کاوه با نشان دادن این واقعیت که کسی جلودار ویرانگری او نیست برای هفتمین هفته متوالی شارلروا در مسیر شکست ناپذیری قرار داد تا 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن آنها را در جایگاه دوم جدول بنشاند».


صعود خیره کننده کاوه رضایی به رده سوم برترین گلزنان ژوپیرلیگ و پیشی گرفتن این بازیکن از کوریه کا جانشینش در ترکیب بروژ در جدول رده بندی دیگر سوژه جالب توجه رسانه های بلژیک بود. کاوه که بعد از انتقال 5 میلیون یورویی به بروژ نتوانست آن طور که انتظار می رفت جایگاهی برای خود پیدا کند به صورت قرضی به خانه بازگشت تا رسانه های بلژیک از جمله rtbf مدعی شوند پیراهن راه راه برای گلزن ایرانی شگون داشته و او را دوباره به یکی از ستاره های آسمان ژوپیرلیگ تبدیل کرده است.

 

1455366

 

کاوه همچون هفته قبل و بازی با سنت ترویدن این بار هم در شادی های پس از گل خود روشی متفاوت در پیش گرفت تا رسانه های این کشور همچنان رفتار او را مورد کنکاش قرار دهند.


کریم بالحسین در ادامه تعاریف خود از گلزن ایرانی تنها به یک جمله بسنده کرد.«نمایش این روزهای کاوه تایید می کند ما چرا هفته ها برای بازگرداندن او حتی به صورت قرضی تلاش کردیم و خوشحالم با افتخار بگویم او جواب اعتماد خوبی به باشگاه و طرفدارانش داد». سرمربی فرانسوی که با گل ها و جادوی ایرانی دو ستاره ملی پوش به نام های کاوه رضایی و علی قلی زاده روزهای افسانه ای را تجربه می کند حالا کاندیدای مربی ماه بلژیک نیز شده است درست مثل اتفاقاتی که برای مربی قبلی این تیم یعنی فلیکس ماتزو رخ داده بود.

دیدگاه‌ها