کد خبر : 1652844 | 10 آذر 1398 ساعت 13:27 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو برای کار در انگلیس باید غرامت سنگین بپردازد

درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال پوچتینو به آرسنال یا منچستریونایتد وجود دارد سان می‌گوید او اگر بخواهد در این فصل به تیمی لیگ برتری ملحق شود باید به تاتنهام 12.5 میلیون پوند بپردازد.

پوچتینو برای کار در انگلیس باید غرامت سنگین بپردازد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج ناگهانی مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام در روزهای اخیر و منصوب کردن ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او، از تیمهای زیادی به عنوان مقصد جدید او نام برده می‌شود. در انگلیس شایعات درباره انتقال پوچتینو به آرسنال یا منچستریونایتد در روزهای اخیر اوج گرفته ولی حالا روزنامه سان می‌گوید پوچتینو اگر بخواهد در همین فصل به یک تیم لیگ برتری ملحق شود باید به تاتنهام 12.5 میلیون پوند بپردازد.

 

1454678

 

علت این شایعات این است که از یک سو آرسنال هم سرمربی خود اونای امری را اخراج کرده و در شهر منچستر هم اوله گنار سولسشر به دلیل کسب نتایج ضعیف به شدت تحت فشار قرار دارد. ولی بر اساس گزارش سان در قرارداد پوچه و تاتنهام بندی وجود داشته که او در صورت انتقال به یک تیم لیگ برتری در فصل جاری باید به تاتنهام مبلغی به عنوان هزینه رهاسازی بپردازد که 12.5 میلیون پوند خواهد بود.

 

این بند قرارداد توسط دنیل لوی رئیس تاتنهام در قراداد پوچتینو گنجانده شده بوده. این در حالی است که بر اساس اعلام سان، پوچتینو و کادر فنی‌اش بعد از ترک تاتنهام بر اساس بندهای دیگر قراردادشان چیزی در حدود 20 میلیون پوند غرامت دریافت کرده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها