کد خبر : 1653019 | 11 آذر 1398 ساعت 10:08 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه اسطوره رئال از مسی و تراشتگن(عکس)

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید، در توئیتی جالب تمجید وِیژه ای از لیونل مسی و مارک آندره تراشتگن، دو ستاره بارسا در بازی برابر اتلتیکومادرید، انجام داد.

تمجید ویژه اسطوره رئال از مسی و تراشتگن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در حساس ترین بازی این هفته فوتبال اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار مهم به میزبانی اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو انجام شد و در نهایت بارسلونا موفق شد با تک گل فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی به پیروزی دست پیدا کند. بازی دیشب به جز مسی که تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند، یک ستاره دیگر نیز داشت؛ مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بلوگرانا، عملکرد بی نظیری از خود ارائه داد و روی چند صحنه با سیوهای استثنایی دروازه اش را بسته نگه داشت تا یک پیروزی مهم و حیاتی برای شاگردان ارنستو والورده رقم بخورد.

 

 

1455624

 

 

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق و اسطوره باشگاه رئال مادرید، پس از پیروزی دیشب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، در توئیتی جالب از عملکرد فوق العاده دو ستاره آبی اناری ها یعنی مسی و تراشتگن تمجید کرد. در این توئیت آمده است: " دروازه بانی فوق العاده و منحصر به فرد و البته بهترین بازیکن تاریخ سه امتیاز را برای بارسلونا در واندا مترو پولیتانو رقم زدند. اتلتیکو نمایش خوبی داشت اما نتوانست از فرصت های خود به خوبی استفاده کند. اتلتیکو باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد."

 

 

 

1455675

دیدگاه‌ها