کد خبر : 1653088 | 11 آذر 1398 ساعت 15:55 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

گام بلند بلوگرانا در وندا

اعلان جنگ به رئال؛ بارسا امسال هم لالیگا می خواهد

بارسلونا با پیروزی مقابل اتلتیکومادرید گامی بلند برای قهرمانی در رقابت های لالیگا برداشته است.

اعلان جنگ به رئال؛ بارسا امسال هم لالیگا می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بارسلونا در واندا متروپولیتانو نشان دهنده انگیزه زیاد این تیم برای قهرمانی در رقابت های لالیگا است. در بازی دیشب اتلتیکومادرید برتری محسوسی نسبت به بارسلونا داشت اما گل دقیقه 86 لیونل مسی شرایط را تغییر داد تا بارسلونا با امتیاز برابر با رئال مادرید و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم به صدر جدول لالیگا بازگردد.

 

رختکن بارسلونا کاملا راضی است. همه بازیکنان می دانند که کسب سه امتیاز مقابل اتلتیکو مادرید گامی بزرگ برای تکرار عنوان قهرمانی بوده است؛ تا حدی که سرخی روبرتو پس از پایان بازی گفته بود: " قهرمانی در لیگ در چنین بازی ها و مسابقاتی رقم می خورد. این یک پیروزی بسیار مهم بود."

 

 

1455641

 

 

بارسلونا با پیروزی دیشب علاوه بر صدرنشینی با یکی از اصلی ترن رقیبان خود نیز فاصله ایجاد کرده است. تیم دیگو سیمئونه حالا با یک بازی بیشتر شش امتیاز کم تر از بارسلونا دارد. با این وجود سرخی روبرتو در ادامه صحبت هایش نیز در این باره گفته بود: " هنوز بازی های زیادی در پیش است. نه تنها رئال مادرید بلکه رقبای دیگری مانند سویا وجود دارند. ما باید به همین روند خود ادامه دهیم."

 

بارسلونا تا پایان سال 2019 سه بازی مقابل تیم های سوسیداد، رئال مادرید و آلاوس انجام خواهد داد. بدون شک اما ال کلاسیکو 18 دسامبر مشخص خواهد کرد که کدام تیم سال را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند.

 

 

1455642

دیدگاه‌ها