کد خبر : 1653159 | 11 آذر 1398 ساعت 20:31 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع-وینگر فولاد:

خوشحالم زیر نظر نکونام کار می‌کنم

مدافع راست تیم فولاد خوزستان گفت: از اینکه زیر نظر مربی بزرگی چون نکونام فعالیت می کنم واقعا خوشحالم.

خوشحالم زیر نظر نکونام کار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی نجاریان درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان و همچنین وضعیت کنونی تیمشان گفت: خدا را شکر در طول هفته تمرینات خوبی انجام می دهیم و طبق برنامه ای که کادر فنی ارائه می دهد پیش می رویم. در بازی با گل گهر سیرجان برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم و از این که آقای نکونام به من اعتماد کرد بسیار خوشحالم. امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

 

وی با اشاره به بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: تیم حریف کاملا دفاعی بازی می کرد و این کار ما را سخت کرده بود، اما با تدابیر کادر فنی موفق شدیم با پیروزی از زمین خارج شویم و هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم.

 

نجاریان در خصوص کار کردن با جواد نکونام گفت: آقای نکونام رکورد دار بیشترین بازی در تیم ملی است و سال‌های زیادی کاپیتان تیم ملی بوده که در تیم های بزرگی فوتبال بازی کرده است. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و تلاش می کنم از تجربیات ایشان بیشتر استفاده کنم.

 

مدافع - وینگر جوان فولاد در پایان اظهار کرد: تیم کاملا همدل و یکدستی داریم و مطمئن باشید در پایان فصل یک جایگاه خوب را به دست می آوریم چرا که در هر بازی برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.

 

دیدگاه‌ها