کد خبر : 1653395 | 13 آذر 1398 ساعت 09:40 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحیم استرلینگ:

جاخالی نداده بودم، شوت رودری ناک‌اوتم می‌کرد(عکس)

رحیم استرلینگ مهاجم منچسترسیتی می‌گوید در بازی دیروز تیمش مقابل برنلی شانس آورده در مقابل شوت رودری جاخالی داده و گرنه برخورد شوت سنگین او به صورتش می‌توانست بیهوشش کند.

جاخالی نداده بودم، شوت رودری ناک‌اوتم می‌کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیروز در خانه برنلی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد. رودری در این بازی در دقیقه 68 با یک شوت بسیار سنگین از حاشیه محوطه جریمه گل سوم سیتی را وارد دروازه برنلی کرد. رحیم استرلینگ که در مقابل شوت او و دروازه برنلی ایستاده بود موفق شد جاخالی بدهد تا گل سیتی به ثمر برسد. استرلینگ بعد از بازی با تعریف از رودری گفت شانس آورده شوت او به صورتش برخورد نکرده چون ممکن بود حتی باعث مصدومیتش بشود.

 

1456281

 

در دقیقه 68 بازی توپ در بیرون از محوطه جریمه برنلی به رودری رسید تا او با یک شوت سنگین دروازه نیک پوپ سنگربان برنلی را باز کند. در بازپخش تصاویر این گل مشخص شد که رحیم استرلینگ که در مقابل شوت او و دروازه قرار داشته صورتش را کنار می‌کشد و به این ترتیب هم از برخورد شوت سنگین به خود جلوگیری می‌کند و هم اجازه می‌دهد گل سوم سیتی به ثمر برسد.

 

1456280

 

1456282

 

استرلینگ در پایان بازی در صفحه توییتر خود درباره این صحنه نوشت و گفت:" شانس آوردم شوت رودری به صورتم برخورد نکرد چون اگر این اتفاق می‌افتاد مستقیما به جامائیکا پرتاب می‌شدم".

 

1456283

 

دیدگاه‌ها