کد خبر : 1653429 | 13 آذر 1398 ساعت 12:33 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت لالیگا از شعار هواداران اتلتیکو علیه گریزمان

لالیگا با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی و کمیسیون ضدخشونت فدراسیون فوتبال اسپانیا از شعارهای هواداران اتلتیکو مادرید که خواهان مرگ آنتوان گریزمان شده بودند شکایت کرد.

شکایت لالیگا از شعار هواداران اتلتیکو علیه گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه روز یکشنبه در جریان دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا، گروهی از هواداران اتلتیکو در جریان بازی دو تیم علیه آنتوان گریزمان، ستاره سابق این تیم که با پیراهن بارسا در زمین حاضر بود شعارهایی سر داده و خواهان مرگ او شده بودند.

 

1455600

 

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، حالا سازمان لالیگا با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی و کمیسیون ضد خشونت فدراسیون اسپانیا خواهان بررسی این موضوع و جریمه باشگاه اتلتیکو به دلیل شعارهای هوادارانش شده است.

 

در جریان بازی مد نظر چیزی در حدود 2000 نفر از هواداران اتلتیکو شعار دادند "گریزمان بمیر". این شعارها پیش از شروع نیمه دوم و در دقایق 59، 60 و 68 بازی علیه گریزمان در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، خانه اتلتیکو شنیده شد.

 

در گزارش لالیگا علاوه بر این به شعارهای توهین آمیز بخشی از هواداران اتلتیکو علیه بارسلونا اشاره شده که از سکوهای 127 تا 133 شنیده شده است.

 

 

دیدگاه‌ها