کد خبر : 1653604 | 14 آذر 1398 ساعت 09:15 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بردهای پیاپی لیورپول؟ علاقه ای به این بحث ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، معتقد است پیروزی های این تیم باید استمرار داشته باشد.

کلوپ: بردهای پیاپی لیورپول؟ علاقه ای به این بحث ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بود. شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در این دیدار با نتیجه پر گل ۵-۲ پیروزی دست پیدا کنند تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کرده باشند.

پیروزی دیشب لیورپول مقابل اورتون صدمین برد سرمربی آلمانی با قرمزهای آنفیلد بود؛ رکوردی که در نوع خود جالب توجه و البته تحسین برانگیز به نظر می رسد.

یورگن کلوپ پس از پیروزی تیمش در دربی بندر لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او گفت: "لیورپول در فصل گذشته تقریباً ۳۸ بازی بدون شکست داشت اما این موضوع کافی نبود.

 

1456575

 

تعداد پیروزی یا شکست نخوردن بحث مورد علاقه من نیست. در طول این صد پیروزی که با لیورپول به دست آوردم، نمی توانم حتی یکی از بازی ها را به یاد آورم که ما مستحق پیروزی در آن نبودیم. با این وجود من فکر می‌کنم که ما باید در همه بازی‌ها پیروز شویم. همه پیروزی های مهم و ضروری هستند. این یک شروع فوق‌العاده برای لیورپول است."

کلوپ در ادامه گفت: " ما حدود ۲ یا ۳ روز استراحت می کنیم و بعد از آن به مصاف بورنموث خواهیم رفت. آن ها در حال حاضر استراحت می کنند و قطعاً با تمام توان خود به مصاف ما می‌آیند بنابراین ما باید به خوبی ریکاوری کنیم و سریعاً به تمرینات بازگردیم."

دیدگاه‌ها