کد خبر : 1653721 | 14 آذر 1398 ساعت 17:37 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری برابر شهرخودرو

آبی‌ها پس از 1310 روز در لیگ برتر صدرنشین شدند

استقلالی ها پس از برتری در دیدار امروز برابر تیم صدرنشین شهرخودرو توانستند پس از 1310 روز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند.

آبی‌ها پس از 1310 روز در لیگ برتر صدرنشین شدند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که استقلالی ها موفق به حضور در صدر جدول شده بودند را باید دوران حضور مظلومی روی نیمکت این تیم در لیگ پانزدهم دانست. آبی ها که پس از خروج امیر قلعه نویی و حضور مظلومی به دنبال این بودند تا بتوانند به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند، فصل را با صدرنشینی آغاز کردند. پس از مدتی استقلالی های خوزستان به این تیم در صدر جدول اضافه شدند و در پایان نیز پرسپولیسی ها پس از نیم فصلی ناموفق توانستند خود را به جمع پیشتازان در صدر جدول برسانند.

 

هر آنچه که بود استقلالی ها نزدیک به چهار سال پیش در نهایت از صدر جدول پایین آمدند، روزهایی که پس از جاماندن آبی ها از کورس قهرمانی، پرسپولیسی ها و استقلالی های خوزستان به رقابت تنگاتنگ خود ادامه دادند. بازی هایی که در آن در نهایت عبداله ویسی و بازیکنانش توانستند به عنوان قهرمانی لیگ برتر در دوره پانزدهم شوند. پس از آن روزها این پرسپولیسی ها  بودند که توانستند در سه لیگ پیاپی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

 

 

حالا پس از 1310 روز استقلالی ها باز هم توانستند خود را به صدر جدول برسانند. آنها که این روزها به همراه مربی ایتالیایی خود بازی های چشم نوازی را به نمایش می گذارند، پله پله به پیش آمدند تا اینکه امروز و پس از رویارویی با شهرخودرو یعنی یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی، توانستند به سه امتیاز ارزشمند برسند و با رسیدن به امتیاز 25 در نهایت در رده اول جدول رده بندی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها