کد خبر : 1653786 | 14 آذر 1398 ساعت 21:00 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز

ترجیح نیمکت‌نشنی در رئال به فیکس بودن در ختافه

با صحبتهای رئیس باشگاه ختافه مشخص شد که براهیم دیاز، هافبک جوان رئال مادرید انتقال قرضی به ختافه را رد کرده و ترجیه داده در رئال بماند و نیمکت‌نشین باشد تا به تیم دیگری منتقل شود.

ترجیح نیمکت‌نشنی در رئال به فیکس بودن در ختافه

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز، هافبک جوان رئال مادرید که در این فصل غالبا نیمکت‌نشین بوده با رد پیشنهاد باشگاه ختافه برای انتقال قرضی او از رئال مادرید به این تیم، ترجیه داده در رئال بماند و نیمکت‌نشین باشد تا اینکه به باشگاهی دیگر رفته و به عنوان بازیکن فیکس بازی کند.

 

1448356

 

براهیم دیاز 20ساله ژانویه گذشته با قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند از منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست ولی در فصل جاری به ندرت برای رئال بازی کرده است.

 

این خبر توسط آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه منتشر شد که در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی گفت دیاز آماده ترک رئال مادرید نیست.

 

براهیم دیاز در فصل جاری تنها در دو بازی برای رئال به میدان رفته. این در حالی است که او در فصل گذشته و بعد از ورودش به رئال یازده بازی برای سفیدپوشان مادرید انجام داده بود و یک گل هم برای این تیم به ثمر رسانده بود.

 

رئال مادرید در حال حاضر در جدول لالیگا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا بعد از این تیم کاتالان در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها