کد خبر : 1653809 | 14 آذر 1398 ساعت 21:09 | 132K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین نمایش رادو در ایران

بله ، بوژیدار اینجاست ! (عکس)

سرنوشت برای گلر کروات به شکلی پیش می‌رود تا او هر بار بعد از غیبت طولانی مدت در بازگشت بتواند با کلین شیت و نمایش موفق، نام خود را بر سر زبان بیندازد.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ در شرایطی اکنون یکی از قدیمی‌ترین خارجی‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که طی فصول اخیر فرصت‌های زیادی برای خودنمایی نداشته و پشت نام علیرضا بیرانوند غیرقابل رقابت قرار گرفته است. شماره یک پرسپولیس که اکنون با تجربه حضور در تیم ملی و مدعی دستیابی به عنوان مرد سال آسیا، گلری بی رقیب در فوتبال ایران محسوب می‌شود، با حضورش در هنگ کنگ برای این مراسم، فرصت مناسبی برای بوژیدار در دیدار حساس مقابل ذوب آهن شکل داد تا او نیز توانایی خود را به رخ بکشد.


کمتر کسی انتظار داشت بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ، این گلر کروات که تحت فشار قرار داشت بتواند جایگاه خود را در لیست پرسپولیس به دست بیاورد. خصوصا اینکه در دو بخش قرارداد ارزی و پر کردن لیست، کالدرون را در شش و بش خروج نام او از لیست قرار داده بود. بوژیدار حتی تا آستانه خروج از لیست نیز پیش رفته بود اما ناگهان به جمع سرخپوشان بازگشت.


بوژیدار اما در اولین بازی فصل به دلیل محرومیت علیرضا بیرانوند شانس حضور در ترکیب را به دست آورد و این جدال ابتدایی را با کلین شیت به پایان برد. او در دومین فرصت فصل خود نیز مقابل نفت آبادان داشت که بار دیگر با پیروزی و کلین شیت شرایط را به سود تیمش خاتمه داد.

 

1456871


گلر کروات در ادامه برای مدت‌ها روی نیمکت تیمش رفت تا بار دیگر و اینبار در فولادشهر طلسم شده برای سرخپوشان شانس بازی بیابد. دیداری که برای هر دو مربی از بالاترین اهمیت از حیث کسب نتیجه برخوردار بود و بوژیدار نیز توانست به خوبی از پس وظیفه‌اش بربیاید و تیمش را بار دیگر بدون دریافت گل و پیروزی حساس برساند.


بوژیدار رادوشوویچ در این بازی نمایش درخشانی در روز نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند داشت و خصوصا روی دو صحنه فوق‌العاده، مانع از باز شدن دروازه این تیم و زنده شدن امیدها در اردوگاه ذوب آهن شد. او ابتدا در شش قدم ضربه زمینی کریستانتوس شد و همانند مهاری که در هفته سوم برابر نفت آبادان داشت توپ را از روی خط با کف دست برگرداند. او در ادامه بازی و در نیمه دوم نیز ضربه سر ارسلان مطهری را از کنج تیرک افقی برگرداند و راهی کرنر کرد تا باز حریف برای تسلیم کردن او ناکام بماند.

 

1456872

 

1456870


بوژیدار مهارنشدنی در این فصل برای دستیابی به سومین کلین شیت فصل خود، چند واکنش مناسب دیگر داشت تا حریف نتواند روی ارسال‌ها و ضربات از راه دور نیز قفل دروازه‌اش را بشکند. شاید جالب ترین صحنه بازی نیز همان جایی باشد که او بعد از مهار ضربه سر ارسلان مطهری، بارها به سینه خود کوبید و فریاد از سر رضایت خود را به سمت تماشاگران حاضر در پشت دروازه بکشد. بله، بوژیدار اینجاست!

 

1457259

رادوشوویچ گلر پرسپولیس مقابل ذوب اهن نمایش خوبی داشت؛ ۴ خروج موفق، ۵ مهار و نمره فنی ۷.۹ از سایت یازده.

دیدگاه‌ها