کد خبر : 1653812 | 14 آذر 1398 ساعت 21:42 | 81.3K بازدید | 0 دیدگاه

او باید به جای سید جلال تفاوت‌ها را رقم می‌زد؛

انتظار منصوریان از اسماعیلی‌فر برای ساختن اتوبان!

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است ستاره تیمش باید عملکرد بهتری ارائه کند و در بازی‌های بزرگ تفاوت خود با دیگر بازیکنان را نشان دهد.

انتظار منصوریان از اسماعیلی‌فر برای ساختن اتوبان!

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر که در اوایل لیگ نوزدهم با پایان دوران سربازی، از تراکتور به ذوب‌آهن بازگشت، هنوز نتوانسته عملکرد مورد انتظاری ارائه دهد و تا حدودی از شرایط آرمانی فاصله گرفته است.

 

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در پایان نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس صحبت‌هایی درمورد اسماعیلی‌فر انجام داد و ابراز کرد:  از دانیال اسماعیلی‌فر توقع خیلی بیشتری دارم. او بازیکنی است که در نیم‌فصل مورد توجه همه باشگاه‌ها است ولی نه دانیال، به همه بازیکنان گفتم صبح که از خواب بلند می‌شوید، ابتدا باید به خودتان احترام بگذارید! با کیفیت بالا فوتبال بازی کنید. من گفتم تفاوت فوتبال امروز سید جلال بود ولی این مورد می‌توانست برای دانیال اسماعیلی‌فر یا سایر بازیکنان ما اتفاق بیفتد.

 

او یادآور شد: من خودم به این شکل فوتبالیست شدم که وقتی صبح‌ها از خواب بلند می‌شدم، اینطور فکر می‌کردم که یک وقت این اتفاق نیفتد که فردا من را صدا کنند و بگویند دیگر در تیم نیستی؛ با اینکه در استقلال آقایی می‌کردم. ۲۰ سال این شرایط را داشتم ولی بعد از این همه سال، هر روز سعی می‌کردم بهتر از روز قبل تمرین کنم و در مسابقه حاضر شوم.

 

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: توقع من از دانیال بیش از این‌هاست چراکه معتقدم او باید یک طرف زمین را اتوبان کند و این توانایی را هم دارد. او بازی‌های خوبی برای ما داشته ولی پرسپولیس سنگینی دفاع خود را به سمت دانیال برده بود. قطعا اسماعیلی‌فر جزو بازیکنان خوب ما بود ولی توقعی که من از دانیال به‌عنوان یک بازیکن ملی داشتم، برآورده نشد.

دیدگاه‌ها