کد خبر : 1653818 | 14 آذر 1398 ساعت 23:12 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لوکاکو و اسمالینگ به تیتر "جمعه سیاه"

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ، دو فوتبالیستی که تیتر جنجالی روزنامه کوریره دلو اسپورت درباره آنها نژادپرستانه تعبیر شده و جنجالی شده بود علیه این روزنامه موضع گرفته و واکنش نشان دادند.

واکنش لوکاکو و اسمالینگ به تیتر "جمعه سیاه"

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ، دو بازیکنی که بعد از انتشار تیتر جنجالی روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت درباره آنها و استفاده از عنوان "جمعه سیاه" برای اشاره به تقابل آنها در بازی فردای اینتر و رم، جنجالی شده بودند هر دو به صورت جداگانه نسبت به این تیتر روزنامه ایتالیایی واکنش نشان دادند.

 

1456765

 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در شماره روز پنج‌شنبه خود تیتر صفحه اول خود را به عکسی از این دو بازیکن که قرار است فردا در جدال اینتر و آ اس رم به مصاف هم بروند اختصاص داده و از تیتر "جمعه سیاه" استفاده کرده بود. بعد از جنجالی شدن این تیتر و متهم شدن روزنامه ایتالیایی به نژادپرستی، اسمالینگ و لوکاکو در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

 

1456888

 

لوکاکو در اکانت توییتری خود نوشت:" کوریره دلو اسپورت به جای آنکه روی نبرد دو تیم تمرکز کند از احمقانه‌ترین تیتری که در تمام دوران ورزشی‌ام دیدم استفاده کرده است. شما به بنزین ریختن روی آتش جو منفی و نژادپرستی ادامه می‌دهید به جای آنکه راجع به بازی زیبایی که قرار است در سن‌سیرو بین این دو باشگاه برگزار شود صحبت کنید. کلید، آموزش است. شما در کوریر دلو اسپورت باید خیلی بهتر از این باشید. از همه هواداران و روزنامه‌نگاران دیگر به خاطر حمایت‌هایشان متشکرم. بیایید همه به بازی فردا بیندیشیم. زنده‌باد اینتر".

 

1456889

 

کریس اسمالینگ هم در واکنش به این ماجرا در اکانت توییتر خود نوشت:" با اینکه دوست داشتم امروز همه توجه و تمرکزم معطوف بازی بزرگ فردا باشد، باید اعلام کنم آنچه امروز صبح اتفاق افتاده اشتباه بوده و به شدت حساسیت‌برانگیز بوده است. امیدوارم سردبیرانی که در انتخاب این تیتر دست داشته‌اند مسئولیت به عهده بگیرند و بدانند که بواسطه کلمات از چه قدرتی برخوردارند و کلمات‌شان می‌تواند چه تاثیری داشته باشد. از آ اس رم به خاطر حمایت‌هایش واقعا متشکرم. حالا بیایید منتظر نبرد رم باشیم. زنده باد رم".

 

 

دیدگاه‌ها