کد خبر : 1653841 | 15 آذر 1398 ساعت 10:26 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان، شایعه هدایت بارسلونا را تکذیب کرد

رونالد کومان در حالیکه شایعات زیادی درباره انتقال او به آرسنال به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح شده می‌گوید به شایعات اهمیت نمی‌دهد و شنیدن این حرفها برای او ناراحت‌کننده است.

رونالد کومان، شایعه هدایت بارسلونا را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند شایعات مطرح شده درباره پیوستن او به آرسنال به عنوان سرمربی جدید تیم کاتالان را تکذیب کرد.

 

1456942

 

این در حالی است که اخیرا شایعات زیادی در رسانه‌ها مطرح شده که بر اساس آنها در صورت اخراج ارنستو والورده از بارسا، رونالد کومان یکی از گزینه‌های مهم جایگزینی او است. این در حالی است که در قرارداد کومان با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد پس از پایان رقابتهای یورو2020 نارنجی‌پوشان را ترک کرده و راهی نوکمپ شود. کومان به عنوان بازیکن شش سال در بارسا توپ زده و در فاصله 1998 تا 2000 هم به عنوان دستیار لوئیس فن‌خال در کادر فنی این تیم حضور داشته.

 

اما کومان در یک مصاحبه با رد این شایعات می‌گوید تمام تمرکزش بر تیم ملی هلند معطوف است. او در این باره گفت:" دو سال دیگر از قرارداد من با تیم ملی هلند باقی مانده و من دوست ندارم راجع به بارسلونا صحبت کنم".

 

سرمربی هلند در ادامه گفت:" شنیدن این حرفها از جهات زیادی من را ناراحت می‌کند. اول اینکه من در حال حاضر شغل دارم و بنابراین صحبت کردن راجع به این مساله از طرف من منصفانه نیست. اگر بارسا سراغ من بیاید، اتفاق خاصی نیفتاده و اگر هم این اتفاق نیفتد باز هم مشکل خاصی نیست. در زندگی چیزهای خیلی مهم‌تری هست که می‌شود نگران‌شان بود".

 

 

دیدگاه‌ها