کد خبر : 1653846 | 15 آذر 1398 ساعت 11:35 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک: هازارد، مایکل جردن فوتبال است

سرمربی تیم ملی بلژیک با ستایش از ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، او را با مایکل جردن مقایسه کرده و گفت روزی را می‌بیند که هازارد فاتح توپ طلا خواهد شد.

سرمربی بلژیک: هازارد، مایکل جردن فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک با ستایش از ادن هازارد، ستاره تیمش که از این فصل در رئال مادرید توپ می‌زند، هازارد را با مایکل جردن، اسطوره دنیای بسکتبال مقایسه کرده و می‌گوید هازارد در آینده بدون شک فاتح توپ طلا خواهد شد.

 

1456950

 

هازارد که خیلی‌ها از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا یاد می‌کنند پیش از شروع فصل جاری با قراردادی گران‌قیمت و پر سر و صدا چلسی را ترک کرده و راهی برنابئو شد تا به رئال مادرید بپیوندد. هازارد در فصل جاری نمایش نسبتا خوبی داشته و پیش از آنکه به مصدومیتی از ناحیه قوزک پا دچار شود، توانسته بود رضایت هواداران رئال را بدست بیاورد.

 

مارتینز اسپانیایی که سکان هدایت تیم ملی بلژیک را به عهده دارد در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی گفت:" من می‌دانم که هازارد برنده توپ طلا خواهد شد. او در میدان نقشی را به عهده دارد که برای بردن توپ طلا ایده‌آل است. سطح بازی او واقعا در سطح توپ طلا بوده و او همیشه شایستگی این جایزه را داشته".

 

1456952

 

سرمربی بلژیک در ادامه گفت:" هازارد در چلسی و در فرانسه هم همینقدر عالی بوده. برای یک خارجی خیلی سخت است که به ستاره اول تیمش تبدیل شود و یک تیم را برای قهرمان شدن هدایت کند ولی او این کار را در باشگاه‌های قبلی‌اش کرده. هازارد بازیکنی است که باید پاسهای آخر به او ختم شود. او مایکل جردن است. بله، هازارد، مایکل جردن فوتبال است".

 

دیدگاه‌ها