کد خبر : 1653902 | 15 آذر 1398 ساعت 16:00 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان تهران 1 آرمان گهر 1

لیگ یک/ سرخ‌های تهرانی از شکست فرار کردند

آرمان گهر نتوانست تک گل خود برابر سرخپوشان را حفظ کند و در نهایت با تساوی تهران را ترک کرد.

لیگ یک/ سرخ‌های تهرانی از شکست فرار کردند

به گزارش "ورزش سه"، آرمان گهر در تهران نمایش خوبی برابر سرخپوشان از خود به جا گذاشت و اگر از فرصت‌هایش سود می‌برد شاید یک پیروزی ارزشمند را نصیب خود می‌کرد که در نهایت مقهور تجربه بالای حریف شد.


سرخپوشان که پیش از این در خانه کمتر پیش می ‌آمد مقابل رقبا به زحمت بیفتند، در نیمه اول جدال با آرمان گهر با گلی که سجاد حسامی در دقیقه 25 به ثمر رساند، با شکست راهی رختکن شدند. در نیمه دوم شاگردان علی نیکبخت فشار حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کردند اما این آرمان گهر بود که در ضدحملات خطرناک تر ظاهر می‌شد و چند موقعیت نیز برای فروپاشی دوباره دروازه حریف داشت.


وحید امانی اما در دقیقه 51 توانست بازی را به تساوی بکشاند و آرمان گهر را در موقعیت حفظ نتیجه قرار داد تا آنها به دنبال این باشند با امتیاز تهران را ترک کنند. سرخپوشان که هفته گذشته مقابل رایکا با تساوی بازی را خاتمه داده بودند، در نهایت نتوانستند در این دیدار نیز با پیروزی زمین را ترک کنند و با کسب یک امتیاز در رده یازدهم به کار پایان دادند و در هفته آینده در دیداری سخت در ساوه به مصاف خوشه طلایی خواهند رفت. آرمان گهر سیرجان نیز با این تک امتیاز خارج از خانه ارزشمند با 14 امتیاز در رده چهاردهم به کار پایان داد و هفته آینده در خانه پذیرای رایکای بابل خواهد بود.

دیدگاه‌ها