کد خبر : 1653906 | 15 آذر 1398 ساعت 16:59 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه‌ای که می‌توانست سرنوشت را تغییر دهد؛

چالش بزرگ در فولادشهر؛ پنالتی بود یا نه (عکس)

در لحظات آغازین نیمه دوم تقابل ذوب آهن و پرسپولیس می‌توانست سوت بیژن حیدری سرنوشت بازی را دستخوش تغییر کند.

به گزارش "ورزش سه" حواشی سوت های داوران در هفته های اخیر لیگ به اوج خود رسیده است و تقریبا در پایان هر مسابقه‌ای نیست که مربیان علیه قضاوت و سوت های اشتباه، صحبتی را به میان نیاورده‌اند؛ این موضوع اما در مورد بازی ذوب آهن و پرسپولیس زودتر کلید خورد. سرمربی جوان ذوبی‌ها پیش از بازی در کنفرانس آرزو کرد که بهترین قضاوت دوران بیژن حیدری رقم بخورد و گفت نگران داوری بازی تیمش است.

 

موضوعی که در یک صحنه بازی دیروز حسابی به چالش کشیده بود؛ لحظه‌ای که حتی تصاویر تلویزیونی هم برای ثبت دقیق آن جا مانده بودند. چند ثانیه‌ای بیشتر از آغاز نیمه دوم بازی نگذشت که درون محوطه جریمه پرسپولیس، بشار رسن نگذاشت مسعود ابراهیم زاده به راحتی به توپ ضربه بزند و او را سرنگون کرد تا بازی برای دقایقی به حاشیه برود و صدای اعتراض ذوب آهنی‌ها بلند شود.

 

منصوریان در کنفرانس پس از بازی هم گفت که نگرانی‌اش بی‌مورد نبوده و اگر اشتباه حیدری نبود، به کلی سرنوشت بازی تغییر می‌کرد؛ ادعایی که می‌شود روی آن با کارشناسی داوری، صحه گذاشت. بازی در شرایط یک بر صفر به سود پرسپولیس بود که این صحنه رخ داد و اگر اعلام پنالتی می‌شد، شاید رویه بازی هم تغییر می‌کرد.

 

علیرضا یزدانی کارشناس شب های فوتبالی هم‌نظر با سرمربی ذوبی‌ها معتقد است که حیدری در اعلام پنالتی به سود ذوب آهن غفلت کرده است تا این‌چنین اشتباهات سریالی این‌بار به زعم کارشناسان، دامان ذوب آهن را گرفته باشد.

 

1457063

 

عکس: عباس پوستین دوز

دیدگاه‌ها