کد خبر : 1653914 | 15 آذر 1398 ساعت 17:23 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بورنموث:

اعتراضات ادامه دار کلوپ؛ این پلی استیشن نیست

یورگن کلوپ بار دیگر به اتحادیه فوتبال انگلیس اعتراض کرد و عنوان داشت که فوتبالیست ها نیاز به استراحت بیشتری دارند.

اعتراضات ادامه دار کلوپ؛ این پلی استیشن نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در لیگ برتر با اختلاف 8 امتیازی نسبت به لسترسیتی در صدر قرار دارد و چهارشنبه شب در دربی مرسی ساید با 5 گل اورتون را در هم کوبید. قرمزها در جام اتحادیه نیز به یک چهارم نهایی رسیده اند و باید 24 ساعت قبل از بازی شان در جام جهانی باشگاه ها به مصاف استون ویلا بروند. کلوپ و سران باشگاه تصمیم گرفتند که برابر استون ویلا تیم دوم به میدان برود.

لیورپول با احتساب دو بازی در جام باشگاه های جهان(اولین بازی 27 آذر) در ماه دسامبر 7 بازی و در هفته اول ژانویه نیز دو بازی پیش رو دارد و یورگن کلوپ از این همه فشردگی بازی ها به ستوه آمده است.

 

 

1457076

 

 

سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری بازی با بورنموث(فردا ساعت 18.30) گفت:« فصل گذشته نیاز به 30 تغییر در ماه دسامبر نداشتیم ولی امسال چاره ای دیگر برای مان نمانده است و قطعا باید در ترکیب اصلی تغییراتی متعدد داشته باشیم. این کاری است که ما 100 درصد انجام خواهیم داد. این بازی فیفا یا پلی استیشن نیست که بازیکنان به استراحت نیاز نداشته باشند.

در انگلیس واقعا بازیکن وقت استراحت ندارد و من باید سعی کنم هر طور شده به بازیکنان استراحت بدهم. این فرصت مناسبی برای بازیکنانی است که کمتر به میدان رفته اند. ما مجبور به انجام تغییرات در ترکیب هستیم و این واضح است.»


 

1456999

 

 

کلوپ ادامه داد:« در جام اتحادیه ما آرسنال را حذف کردیم و حالا باید به مصاف ویلا برویم. فاصله این بازی با دیدارمان در جام جهانی باشگاه ها 24 ساعت است و ما باید راه حلی پیدا می کردیم. تصمیم بر این شد که تیم جوانان در جام اتحادیه به میدان برود. این شاید کامل ترین گزینه ممکن نبود ولی بهترین بود. این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است و می دانم که همه می گویند حذف ما قطعی است ولی فوتبال، ورزشی باورنکردنی است و در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی از این بازی لذت ببرند.»

 

لیورپول فردا به مصاف بورنموث می رود و سه شنبه در لیگ قهرمانان در زمین سالزبورگ بازی حساسی پیش رو دارد و باید برای صعود حداقل به یک تساوی دست یابد. یورگن کلوپ اما معتقد است که تیمش از این منظر تحت فشار نیست و با تمرکز کامل به مصاف بورنموث خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها