کد خبر : 1653943 | 15 آذر 1398 ساعت 20:23 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری بازی های هفته هشتم لیگ برتر

کردستان و بم حساب خود را برای قهرمانی جدا کردند

بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و دو تیم شهرداری بم و آدرخش کردستان توانستند همچنان اصلی ترین مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

کردستان و بم حساب خود را برای قهرمانی جدا کردند

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری بم و آذرخش کردستان هچنان نمی خواهند دست از پیروزی بردارند آنها که در هر هفت دیدار قبلی موفق شدند با برد به کار خود پایان دهند امروز نیز از بازی های هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بانوان فوتبال ایران توانستند برابر رقبای خود به برتری برسند تا همچنان همه فوتبالی ها به رویارویی این دو تیم فکر کنند.

 

تاخت و تاز آذرخش کردستان با پدیده لیگ

آذرخشی ها همچنان می تازند. آنها این روزها با گلزنی پدیده لیگ و البته بازی های خوب بازیکنان باتجربه خود همچون الهام فرهمند و فروغ موری با سه امتیاز کامل بازی های خود را به پایان می رسانند. آنها برای دیدار امروز در خانه تیم همیاری ارومیه توانستند 6 بار دروازه این تیم را باز کنند 24 امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر نیز تیم همیاری با این شکست، همچنان 4 امتیازی و در رده یازدهم باقی ماندند.
سمیه خرمی در این بازی توانست 4 بار دروازه حریف را باز کنند و دو گل دیگر این تیم توسط شیوا فاضلی و فروغ موری به ثمر رسد.

 

سپاهان به دنبال حضور در جمع بزرگان

زردپوشان اصفهانی در دیدار امروز نیز توانستند به پیروزی برسند تا موفق شوند در جمع چهار تیم بالای جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها که امروز مهمان تیم هیات فوتبال البرز بودند توانستند با حساب 5 بر 1 از سد این تیم بگذرند و 17 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. کرجی ها نیز همچنان با 13 امتیاز در رده های میانی جدول رده بندی (رده ششم) حضور دارند.
هاجر دباغی در این دیدار توانست دبل کند و در کنار او صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده نیز دیگر گلزنان بازی امروز سپاهانی ها بودند. در تیم هیات فوتبال نیز خانم گل فعلی لیگ برتر یعنی سارا قمی توانست تنها گل بازی را به ثمر برساند.


 
ذوب آهن و ملوان؛ نتیجه گیری های سینوسی

ذوبی ها که بازی هفته قبل خود را با شکست به پایان رسانده بودند در نهایت توانستند بازی امروز برابر ملوان را با پیروزی پشت سر بگذارند تا همراه انزلیچی ها از جمله تیم هایی با نتایج سینوسی در لیگ برتر محسوب شوند. ذوبی ها با برتری دو بر یک برابر ملوانان توانستند 9 امتیازی شوند و در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر ملوانان نیز همچنان 5 امتیازی باقی ماندند تا در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

بدشانسی بمی ها ادامه دارد

شهرداری چی های بم دیدار امروز را نیز نتوانستند تا پایان به سر کنند. آنها که پیش از این دو حریف غایب را پیشاپیش خود می دیدند در دیدار امروز و به دلیل از تعداد تیم حریف یعنی زاگرس شیراز در حالی که پنج بار دروازه این تیم را باز کرده بودند مجبور به پایان بازی شدند. آنها با این پیروزی همچنان به کسب امتیاز ادامه دادند و حالا با 24 امتیاز و البته تفاضل گل بهتر در رده اول جدول رده بندی قرار دارند. در سوی دیگر شیرازی ها با این شکست همچنان 6 امتیازی باقی ماندند تا در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

جدیدترین غایب لیگ؛ تیمی از بوشهر

پارس جنوبی بوشهر را می توان آخرین تیمی دانست که از حضور در یکی از بازی های خود انصراف دادند. آنها با این غیبت همچنان تنها تیم بدون امتیاز لیگ باقی ماندند تا در همان رده دوازدهم جدول رده بندی جاخوش کنند. در سوی دیگر تیم شهرداری سیرجان که یکی از تیم های حاضر در بالای جدول محسوب می شود با سه امتیاز این بازی توانست خود را 16 امتیازی کند و در رده پنجم جدول رده بندی قرار دهد.

ایلامی ها در مثلث مدعیان قرار گرفتند

پالایش گاز ایلام در آخرین دیدار خود توانست در خوزستان با برتری دو گله به کار خود پایان دهد. آنها با این برد خود را در جمع تیم های تشکیل دهنده مثلث قهرمانی قرار دهند. آنها با برد در بازی امروز 18 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند. عاطفه ایمانی و زهرا حاتم نژاد دو بازیکنی بودند که در این بازی توانستند گلزنی کنند. در سوی دیگر خوزستانی ها نیز همچنان 4 امتیازی باقی ماندند تا در رده دهم جدول رده بندی قرار داشته باشند.

دیدگاه‌ها