کد خبر : 1654038 | 16 آذر 1398 ساعت 11:47 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

صادقیان: عجله نکنید، همه چیز مشخص می شود

واکنش مدیرعامل تراکتور به برکناری دنیزلی

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد تا این لحظه جلسه ای با مصطفی دنیزلی نداشته و تصمیمی درخصوص وضعیت کادرفنی اتخاذ نشده است.

واکنش مدیرعامل تراکتور به برکناری دنیزلی

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از تساوی تراکتور مقابل تیم قعرجدولی شاهین بوشهر اخبار ضد و نقیضی درباره کنار رفتن مصطفی دنیزلی از هدایت تیم تبریزی شنیده می شود. از این رو غیبت مصطفی دنیزلی در ضیافت صبحانه امروز با اعضای تراکتور شایعات را درباره این مربی ترک تبار قوت بخشید اما همچنان مسئولان تراکتور خبر قطعی در این باره اعلام نمی کنند.


برای پیگیری اتفاقات نیمکت تراکتور با غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور همکلام شدیم. او با تاکید بر اینکه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من این اخبار را از شما خبرنگاران می شنوم و هنوز هیچ اتفاقی درباره نیمکت تیم رخ نداده است. می گویند باید با دنیزلی نشست فوری بگذاریم، در حالی که هیچ جلسه ویژه ای برنامه ریزی نشده است.


وی درباره غیبت دنیزلی در ضیافت صبحانه با اعضای تیم تاکید کرد: این دلیل بر برکناری سرمربی است؟ اگر یک نفر صبحانه نخورد، یعنی سمتش را از دست داده است؟ شاید او مریض شده و نتوانسته باشد به ضیافت صبحانه برود.


مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا دنیزلی به کارش ادامه می دهد، بیان کرد: اجازه بدهید ما اول به طور دقیق همه مسائل را بررسی کنیم بعد نظر بدهیم. تا این لحظه که با شما حرف می زنم، هنوز اتفاقی نیفتاده اما اتفاقات را بررسی می کنیم و تصمیم نهایی را می گیریم.


صادقیان در پایان افزود: از قدیم الایام می گویند عجله کار شیطان است؛ شما خبرنگاران و رسانه ای ها هم عجله نکنید تا به تصمیم درستی برسیم. هنوز هیچ خبر قطعی ای رخ نداده است. نتیجه را نیز خیلی زود اعلام می کنیم تا هواداران فهیم تراکتور در جریان قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها