کد خبر : 1654045 | 16 آذر 1398 ساعت 12:00 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

قطع امید دمبله به بارسلونا و مذاکره با سیتی و چلسی

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد عثمان دمبله می‌داند که فصل آینده دیگر بازیکن بارسلونا نخواهد بود و به همین علت از هم‌اکنون با دو باشگاه انگلیسی چلسی و منچسترسیتی تماسهایی داشته است.

قطع امید دمبله به بارسلونا و مذاکره با سیتی و چلسی

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپانیایی El Desmarque می‌گوید عثمان دمبله ستاره بارسلونا مطمئن است در فصل آینده دیگر در این تیم جایگاهی نخواهد داشت و به همین علت او از هم‌اکنون با دو باشگاه انگلیسی چلسی و منچسترسیتی تماس‌هایی برقرار کرده و با آنها صحبتهایی داشته است.

 

1457261

 

بر اساس این گزارش، منابع نزدیک به این بازیکن بارسلونا گفته‌اند دمبله علاوه بر چلسی و سیتی با باشگاه پاری سن ژرمن هم تماس‌هایی برقرار کرده است. دمبله در حال حاضر به دلیل یک مصدومیت جدید عضلانی دست کم تا یکی دو ماه دیگر قادر به حضور در ترکیب بارسا نیست. اما او معتقد است که فصل آینده دیگر جایگاهی در این تیم کاتالان ندارد.

 

1457262

 

دمبله در سال 2017 از دورتموند با قراردادی 105 میلیون یورویی به بارسلونا پیوست ولی فصل او به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ پیدا کرد به هیچ وجه در حد انتظار بارسا نبود. دمبله در این فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و پنج ماه دور از میادین بود. مصدومیتهای متعدد دمبله یکی از مهمترین دلایل ناکامی او در بارسا بوده. دمبله حالا بار دیگر مصدوم شده و گفته شده دست کم ده هفته از میادین دور خواهد بود. او ماه گذشته میلادی در نیمه اول دیدار بارسلونا و دورتموند در چمپیونزلیگ مصدوم شد.

 

دمبله در فصل جاری تنها پنج بار برای بارسلونا بازی کرده و در این مدت تنها یک گل به ثمر رسانده.

 

دیدگاه‌ها