کد خبر : 1654104 | 16 آذر 1398 ساعت 15:39 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

برای من عملکرد در زمین اهمیت دارد نه بیرون

مامانی: مربیان رایکا همبازیان دوران کودکی‌ام هستند

بازیکن سابق پرسپولیس و پاس تهران در تمرینات یک تیم لیگ یکی رایکا بابل حضور پیدا کرد تا در کنار همبازیان سابقش باشد.

مامانی: مربیان رایکا همبازیان دوران کودکی‌ام هستند

به گزارش" ورزش سه" محمدرضا مامانی هافبک تیم پرسپولیس و پاس در دهه هشتاد، بعد از حضور در تیم راه آهن در سال 91 و جدایی از فوتبال را در بی خبری سپری کرد. او همانطور که خودش می گوید با پشت سرگذاشتن کلاس های درجه B مربیگری به دنبال ارتقای دانش مربیگری و مدارکش است.


مامانی در ارتباط با حضورش در تمرینات تیم رایکا گفت:" راستش من برای کار خاصی به تمرین رایکا نرفتم و آمدم دوستانم را ببینم."


او افزود:"  راستش را بخواهید رایکا کمی مشکلات دارد اما اگر این مسایل رفع و رجوع بشود قصد دارم دوستانی که هستند را برای کمک به این تیم به اینجا بیاورم." او همچنین گفت: " کادرفنی تیم همه از دوستان قدیمی ام هستند. من با هادی شکوری و دیگر بچه ها از بچگی در پاس همبازی بودم و تمام تلاشم را می کنم که اگر کمکی از دستم بربیاید برای آن ها انجام بدهم."

 

1457361


مامانی همچنین درباره خودش گفت:" در حال حاضر کلاس های مربیگری B را پشت سر گذاشتم و دنبال این هستم که مدرک A را بگیرم." او که در زمان فوتبالش بازیکنی با حاشیه های مختص خودش بود در این باره که به عنوان یک مربی با بازیکنی مثل خودش چه رفتاری خواهد داشت گفت:" برای من به عنوان مربی مهم این است که بازیکن بتواند در زمین کارش را بهترین نحو انجام بدهد و برایم اهمیتی ندارد که بیرون از زمین چگونه است؟"


هافبک پرسپولیس در لیگ های پنجم تا هشتم درباره شرایط این تیم گفت:" بازی پرسپولیس را پیگیری می کنم چرا که همیشه این تیم را دوست دارم. تیم در این فصل از لحاظ فنی تفکرش کاملا عوض شده است. تفکرات کالدرون با برانکو متفاوت است و باید به او فرصت داد تا برنامه هایش را کامل در تیم انجام بدهد."

دیدگاه‌ها