کد خبر : 1654112 | 16 آذر 1398 ساعت 17:24 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

در روز درخشش وینیسیوس و والورده

رئال 2-0 اسپانیول؛ پیروزی قاطع و صدرنشینی

رئال مادرید در دیداری کاملا برتر موفق شد با دو گل اسپانیول را شکست داده و موقتا صدرنشین لالیگا شود.

رئال 2-0 اسپانیول؛ پیروزی قاطع و صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تیم دوم لالیگا که تنها به دلیل تفاضل گل پایین تر از بارسا در این رده قرار داشت، امروز میزبان اسپانیول بود. تیم دوم شهر بارسلون وضعیت خوبی در فصل جاری ندارد و پیش از بازی در رده 19 قرار داشت و از 15 بازی تنها 9 امتیاز اندوخته بود.

 

 

1457390

 

 

رئال که در این بازی هازارد، بیل و مارسلو را در اختیار نداشت، مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد. دقیقه 5 بود که روی نفوذ عالی و سریع وینیسیوس به درون محوطه جریمه، این بازیکن با دیگو لوپز گلر اسپانیول تک به تک شد. ضربه او را لوپز برگشت داد و در ریباند، شوت والورده بی دقت بود و راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

 

1457388

 

 

شش دقیقه بعد، رودریگو از روی قوس محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او با اختلاف از روی دروازه به اوت رفت. دقیقه 14 بار دیگر نوبت به وینیسیوس رسید. او پاس خوبی از بنزما دریافت کرد ولی شوت آرام او را گلر اسپانیول به راحتی مهار کرد.

 

 

1457389

 

 

دقیقه 25 میهمان اولین موقعیت جدی خود را خلق کرد. روی سانتر کالری از چپ، این گرانرو بود که در موقعیت سرزنی قرار گرفت ولی ضربه او را کورتوا به زیبایی برگشت داد و روی ضد حمله موقعیت برای رئال ایجاد شد تا به گل برسد اما بغل پای وینیسیوس که به سرعت خود را به محوطه جریمه اسپانیول رسانده بود را گلر راهی کرنر کرد.

 

 

1457384

 

 

دقیقه 37 شوت محکم والورده را لوپز از زیر تیر به کرنر فرستاد و دو دقیقه بعد رئال به گل رسید. کریم بنزما پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و واران را در سمت چپ صاحب توپ کرد و مدافع جلوکشیده فرانسوی با بغل پای چپ دقیق توانست رئال را پیش بیندازد.

 

1457407

 

1457406

 

1457408

 

رئال دقیقه 43 نیز می توانست فاصله را بیشتر کند ولی ضربه وینیسیوس را لوپز راهی کرنر کرد تا نیمه اول با برتری یک گله رئال به اتمام برسد.

 

رئال نیمه دوم نیز تیم مسلط زمین بود و اسپانیول با وجود اینکه یک گل عقب بود، از زور لازم برای خلق موقعیت جدی روی دروازه رئال برخوردار نبود.

 

 

1457409

 

 

دقیقه 53 رئال می توانست به گل دوم خود برسد. روی یک ضد حمله سریع، فده والورده با پاس خوب خود بنزما را با گلر اسپانیول تک به تک کرد ولی ضربه پای چپ کریم را لوپز با پا راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 70 رئال بار دیگر تا مرز گلزنی پیش رفت. این بار بنزما روی پاس وینیسیوس از چند قدمی دروازه توپ را به بیرون زد. ضربه او مماس با تیرک راهی اوت شد.

دقیقه 76 مارک روکا از پشت محوطه جریمه فرصت گلزنی برای اسپانیول را پیدا کرد ولی ضربه فنی او را کورتوا با شیرجه ای مناسب مهار کرد.

 

 

1457410

 

 

رئال دقیقه 78 مزد برتری بی چون و چرای خود را گرفت. بنزما با پاس خود فده والورده را در سمت راست پیش انداخت. ستاره اروگوئه ای با نفوذ به درون محوطه جریمه و یک پاس به عقب، توپ را به بنزما برگشت داد و کریم هم موفق شد با ضربه ای دقیق گل دوم رئال را به ثمر برساند.

 

دقیقه 82 رئال با اخراج فرلاند مندی(دریافت دو کارت زرد) ده نفره شد تا هشت دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

در نهایت این بازی با برتری 2-0 رئال به اتمام رسید و کهکشانی ها تا قبل از بازی بارسا و مایورکا موقتا به صدر جدول رفتند.

 

 

دیدگاه‌ها