کد خبر : 1654155 | 16 آذر 1398 ساعت 19:43 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های تنها بازمانده از قهرمانی استقلال خوزستان

استقلال خوزستان موفق شد تا با نتیجه چهار بر یک برابر خوشه طلایی ساوه پیروز و در جدول پانزده امتیازی شود.

صحبت های تنها بازمانده از قهرمانی استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری هافبک فصل قبل نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم مسابقات به جمع آبی های اهواز پیوسته و در نه هفته اخیر، 4 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل داده است.


وی که در دیدار روز گذشته تیمشان برابر خوشه طلایی ساوه هم گل زد و هم پاس گل داد، در این باره گفت: خدارا شکر توانستیم که گلزنی کنم و پاس گل بدهم، فکر می کنم می توانستیم در این دیدار با گل‌های بیشتری پیروز شویم. مهم این نیست که چه کسی گل می زند، مهم این است که پیروز شدیم و به شدت نیاز به این برد داشتیم.

 

نصاری همچنین گفت: من تنها بازمانده سال قهرمان استقلال خوزستان هستم و اکنون هرکدام از بچه ها در یک تیم است، حیف است که آن تیم قدرتمند، اینگونه در لیگ یک باشد. خدارا شکر با حضور آقای بختیاری زاده وضعیت تیم بسیار بهتر شده است.

وی افزود: این تیم نیاز به یاری مسئولین و همچنین هواداران دارد تا دوباره بتواند قد علم بکند و در فوتبال ایران بدرخشد. این تیم برگردن خیلی‌از بازیکنان و البته فوتبال خوزستان حق دارد و انشالله که همه فوتبالی ها برای موفقیت این تیم تلاش کنند تا بازهم شاهد حضور پرقدرت استقلال خوزستان باشیم.

 

نصاری در انتها گفت: لیگ یک با لیگ برتر وضعیتش فرق می کند و بیشتر بازی درگیرانه است، فکر می کنم با این نیروی خوزستانی می توانیم در ادامه لیگ موفق شویم و برای رسیدن به تیم های بالای جدول همچنان فرصت زیادی داریم.

دیدگاه‌ها