کد خبر : 1654183 | 16 آذر 1398 ساعت 15:12 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

حملات یک جانبه به فدراسیون منصفانه نیست

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید حملات یک جانبه و ورود هجمه به فدراسیون فوتبال منصفانه نیست.

حملات یک جانبه به فدراسیون منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی با بیان این موضوع ابتدا در خصوص شرایط نامناسب مالی باشگاه‌ها گفت: همه ما به خوبی می دانیم حق پخش و استفاده از منافع مالی محتوای مسابقات فوتبال منبع اصلی کسب درآمد برای باشگاه‌ها است. تاسف برانگیز است که باشگاه‌ها را از این درآمد قانونی محروم کرده ایم. در همین موقعیت گفته می شود فدراسیون فوتبال بخشی از این درآمد را می تواند زنده کند که این اتفاق بسیار خوبی است و قدم مهمی که برداشته می شود و به باشگاه‌ها کمک می کند. باید از این اقدام حمایت کرد و صدا و سیما هم بپذیرد که لازم است حقوق باشگاه‌ها پرداخت شود تا شاهد کاهش مشکلات مالی فوتبال باشیم.


عباسی اضافه کرد: من اخبار و اتفاقات را از طریق رسانه ها دنبال می کنم. این میزان حملات یک جانبه و هجمه به فدراسیون خصوصا رئیس فدراسیون منصفانه نیست. اینطور نیست که بگوییم هیچ عیبی وجود ندارد و اصلا نباید انتقاد شود اما در حال حاضر اگر به فکر موفقیت و حمایت از تیم ملی هستیم باید از فدراسیون هم حمایت کنیم. ما به واقع از هر جهت گرفتار یک جنگ هستیم که یکی از ابعاد آن بعد اقتصادی است. در این شرایط باید کنار هم باشیم و از یکدیگر حمایت کنیم. فدراسیون فوتبال هم خارجی نیست ، بلکه متعلق به همین کشور است اما بعضی از موضوعاتی که مطرح می شود منصفانه نیست.یک نفر مثل رئیس فدراسیون را اینطور تحت فشار می گذاریم اما از خودمان نمی پرسیم آقای تاج چه کاری باید انجام می داد که انجام نداده است؟


وی همچنین گفت: تمامی قراردادها در حوزه های مختلف شفاف است که حالا همه به فکر حل مشکل قراردادهای فدراسیون افتاده اند؟ باشگاه های ما اطلاعات دقیق قراردادها را منتشر می کنند؟ بسیاری از همین منتقدان اگر در فوتبال مسئولیتی داشته باشند نشان می دهند توانایی انجام هیچ کاری را ندارند. مگر صدا و سیما که اینگونه انتقادات را مطرح می کند حق فوتبال را پرداخت کرده است؟ باید ببینیم بسیاری از این انتقادات چه کمکی به فوتبال می کند و اصلا چه هدفی دارد؟ پیشنهاد من این است که نگرش و رفتار خودمان را تغییر بدهیم و به دنبال تعامل و همکاری برای حل مشکلات باشیم.

دیدگاه‌ها