کد خبر : 1654205 | 17 آذر 1398 ساعت 00:06 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هرگز تسلیم نخواهم شد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد تیمش در ادامه فصل نباید تسلیم شود.

گواردیولا: هرگز تسلیم نخواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، با کسب تنها 32 امتیاز از 16 بازی، این بدترین شروع پپ گواردیولا در دوران مربیگری خود در طول یک فصل لیگ بوده است. حالا سیتیزن ها با شکست در دربی امشب منچستر مقابل یونایتد، 14 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و تقریبا قهرمانی این تیم غیرممکن شده است. پپ گواردیولا مدعی شد قرار نیست آنها همیشه قهرمان شوند و باید از این شکست ها درس گرفت.

 

1457597

 

پپ گواردیولا گفت: "اگرچه ما اشتباهاتی در طول جریان بازی مرتکب شدیم، اما نمی توان کیفیت یونایتد را نیز کتمان کرد و ما باید از این شکست برای آینده نکاتی را یاد بگیریم. قرار نیست در تمام لیگ ها قادر به کسب قهرمانی بود و گاهی اوقات نیز شما مغلوب می شوید، اما نکته مهم اینجاست که هرگز تسلیم نشوید. در تمامی بازی های سیتی در فصل جاری، تیم به سبکی که من علاقمند هستم بازی کرده است. مهم نیست که پنج، چهارده و یا بیست امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشیم و ما باید به راه خود ادامه دهیم. اگر این بار قهرمان نشویم، می خواهیم فصل بعدی شانس خود را امتحان کنیم.

 

ما فقط با اختلاف یک گل و نتیجه 1-2 شکست خورده ایم، اما می خواهم به تیم مقابل تبریک بگویم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و وقتی توپ را در موقعیت های خاصی از دست می دهید، پیروز شدن در یک مسابقه دشوار می شود."

دیدگاه‌ها