کد خبر : 1654227 | 17 آذر 1398 ساعت 09:20 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: هت‌تریک مسی، بهترین جشن برای توپ طلا

بعد از پیروزی 5-2 بارسلونا بر مایورکا و هت‌تریک مسی در این بازی، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا گفت هت‌تریک ستاره آرژانتینی راه خوبی برای جشن گرفتن ششمین توپ طلای او بوده است.

والورده: هت‌تریک مسی، بهترین جشن برای توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ به مصاف مایورکا رفت و در شب هت‌تریک ابرستاره آرژانتینی‌اش لیونل مسی موفق شد این تیم را 5-2 شکست دهد، ارنستو والورده سرمربی بلوگرانا در پایان بازی گفت هت‌تریک مسی در این بازی راه خوبی برای جشن گرفتن ششمین توپ طلای او بوده. توپ طلایی که مسی چند روز پیش به خود اختصاص داده بود.

 

1457670

 

مسی پیش از شروع بازی در نوکمپ از توپ طلای خود رونمایی کرد و به همراه سه پسرش در مقابل تماشاچیان بارسا به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. مسی در طول 90 دقیقه بازی بارسا و مایورکا با ارائه نمایشی درخشان نشان داد که تا چه حد سزاوار دریافت توپ طلا بوده است.

 

1457671

 

والورده بعد از پیروزی دیشب بارسا و به ثبت رسیدن سی و پنجمین هت‌تریک مسی در لالیگا به خبرنگاران گفت:" فوق‌العاده است. این راه خیلی خوبی برای جشن گرفتن توپ طلا بود".

 

سرمربی بارسا همچنین درباره گل لوئیس سوارز در دقیقه 43 بازی گفت:" موقعیت گلی که توسط سوارز به ثمر رسید من را غافلگیر کرد. من فکر کردم او به هم‌تیمی‌اش پاس داده. درست است که غافلگیر شدم ولی گل او واقعا استثنایی بود. من به لوئیس گفتم که در طول بازی او چند فرصت ساده‌تر هم داشت ولی توپی را گل کرد که احتمال گل شدنش واقعا کم بود".

 

دیدگاه‌ها