کد خبر : 1654352 | 17 آذر 1398 ساعت 23:20 | 107.5K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی بعدی ، احتمالا وینفرد

ساشا شفر از بنی یاس اخراج شد!

اشتباه عجیبی که در تیم بنی یاس امارات رخ داده بود، منجر به برکناری فرزند وینفرد شفر شد و این سرمربی آلمانی را در شرایطی دشوار قرار داد.

ساشا شفر از بنی یاس اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بنی یاس در چارچوب جام حذفی امارات چندی پیش یک اشتباه عجیب مرتکب شد و به دنبال آن از رقابت ها کنار رفت. با ورود آیاندا پاتوسی به زمین، تعداد بازیکنان خارجی بنی یاس در دیدار مقابل الفجیره از 6 عبور کرد و اینگونه قانون فوتبال امارات زیر پا گذاشته شد.

 

 در حالیکه بنی یاس با نتیجه 3 بر یک از الفجیره پیش بود، وینفرد شفر تصمیم عجیبی گرفت و آیاندا پاتوسی را به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاد. عجیب بودن تصمیم شفر از این رو بود که در لحظه ورود پاتوسی، 6 بازیکن خارجی دیگر در زمین بودند. ماجرا به این گونه بود که بنی یاس این بازی را با حضور 4 خارجی در ترکیب آغاز کرد و در حین بازی سه بازیکن اماراتی جای خود را به نفرات خارجی دادند و این باعث ایجاد دردسر شد و بنی یاس حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات را از دست داد.

 

در شرایطی که وینفرد شفر این اشتباه دور از انتظار را انجام داد و باعث حذف تیمش از جام حذفی شد، باشگاه بنی یاس در بیانیه ای سه عضو دیگر را مسئول این اتفاق عنوان کرده و خبر از اخراج آنها داده است.


بنا بر این بیانیه، مرزوق المنصوری مدیر تیم و ساشا شفر دستیار و فرزند شفر به همراه مارک فیلیپ مربی بدنساز تیم بنی یاس مسئول اتفاق اخیر شناخته شده و از تیم بنی یاس اخراج شدند.

 

با توجه به نقش پررنگی که می دانیم ساشا در تیم پدرش ایفا می کند، اخراج او از کادر فنی یک تلنگر اساسی به شخص وینفرد شفر به حساب می آید و هیچ بعید نیست این سرمربی کهنه کار آلمانی در آستانه برکناری از سمت خود باشد یا اینکه اخراج شدن پسرش را دستمایه ای برای جدایی از این تیم اماراتی بکند.

 

سرمربی سابق استقلال که چند ماه پیش از سوی مدیریت این باشگاه با شکست برابر پدیده مشهد اخراج شده بود، حالا در تیم بعدی خود نیز شرایط دشواری را تجربه می کند؛ از قضا در روزهایی که استقلال هم به دلیل مشکلات مالی، خطر از دست دادن سرمربی بعدی خود را حس می کند.

دیدگاه‌ها