کد خبر : 1654364 | 17 آذر 1398 ساعت 16:51 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند تاکید کرد که بعد از بازی با نفت استعفا می‌دهد

اسدی: تا 11 شب مشخص نبود به اهواز سفر کنیم

مربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش تمرکز کافی را برای دیدار با فولاد خوزستان نداشته است.

اسدی: تا 11 شب مشخص نبود به اهواز سفر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان عنوان کرد: باید بابت غیبت آقای کمالوند عذرخواهی کنم. در این چند روز ایشان بسیار عصبی بودند. حتما می‌دانید که ما دیشب ساعت 11:30 شب مشخص شد که به اهواز سفر می‌کنیم. حتی تا فرودگاه و صبح امروز هتل ما مشخص نبود. تکلیف ما روشن نبود و به همین خاطر آقا فراز گفتند ممکن است به نشست خبری بیایند و صحبتی کنند که جالب نباشد.


وی درباره شرایط مسابقه با فولاد تاکید کرد: ما زمان زیادی برای بازی با فولاد نداشتیم و از طرفی تمرکزمان در روزهای گذشته روی مسائل مالی و مشکلات بوده است. نتوانستیم تمرین خاصی روی فولاد انجام دهیم. دیروز آب خوابگاهی که تیم در آن اسکان دارد قطع شده بود و این مشکلات سبب شده تا تمرکز لازم را نداشته باشیم. از طرفی تمرینات سبکی را انجام دادیم. فولاد تیم خوبی است و ساختار خوبی هم دارد. این تیم بازیکن ساز است و کیفیت خوبی دارد. تا امروز نتوانستیم آنها را آنالیز کنیم اما امروز قرار است آقای کمالوند روی نقاط قوت و ضعف این تیم با بچه ها صحبت کنند. 


مربی پارس جنوبی درباره اینکه گفته می‌شود مشکلات تیم های نفتی لیگ برتر حل شده گفت: سه، چهار ماه است که می‌شنویم مشکلات حل شده است. واقعیت این است که هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما الان به مجموعه‌ای که در تهران تمرینات مان را آنجا برگزار می‌کردیم بدهکار هستیم و دیگر بچه های شهرستانی‌مان در تهران جای خواب هم ندارند. هنوز پول اردوی سرعین که ابتدای فصل رفتیم پرداخت نشده و به همه جا بدهکار هستیم. بازیکنان خارجی ما 6 ماه است خانواده‌شان را ندیده‌اند. سوپرمارکت و میوه‌فروشی و آژانس ها و... هم مبالغ بسیاری از ما طلب دارند. نقل و انتقالات ما بسته شده و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. حساب باشگاه مسدود است و هر روز منتظر اتفاق جدید بدی هستیم.


اسدی ادامه داد: با این شرایط آقای کمالوند علاوه بر مصاحبه‌ای که انجام دادند در مسیر سفر به اهواز هم گفتند که بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان روی نیمکت هستند و بعد از این دو بازی قطع همکاری می‌کنند.


کاپیتان سابق تراکتور درباره شرایط این تیم هم بیان کرد: من 5 سال کاپیتان تراکتور بودم. معمولا این مشکلات نزدیک به نیم فصل دوم برای تراکتور پیش می‌آید. انتظار هواداران پرشور تراکتور بالا است و می‌خواهند تمام بازی‌ها برنده باشند. کمی صبرشان کم است و با توجه به هزینه‌ای که انجام دادند انتظار کسب مقام دارند. امیدوارم مشکلات تراکتور حل شود و این تیم با مربی جدید موفق شد تا حداقل سهمیه آسیایی بگیرد. چراکه لیاقت مردم این خطه بالاتر از این‌ها است.

 

دیدگاه‌ها