کد خبر : 1654367 | 17 آذر 1398 ساعت 17:12 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: انگیزه‌مان مقابل استقلال چند برابر است

هافبک پیکان امیدوار است در بازی خانگی برابر استقلال موفق شوند حریف اوج گرفته چند هفته اخیر را شکست دهند.

رحمانی: انگیزه‌مان مقابل استقلال چند برابر است

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک پیکان در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال از شرایط روحی مناسب تیمش برای این بازی می‌گوید: هفته گذشته واقعا بدشانس بودیم و شایسته شکست در آبادان نبودیم. مقابل حریف غافلگیر شدیم و بعد از گلی که دریافت کردیم آنها روی ضدحملات شانس های بعدی برای گلزنی را به دست آوردند و توانستند به گل ‌های پیروزی برسند.


وی ادامه داد: آن بازی را فراموش کردیم و اکنون برای دیدار مقابل استقلال کاملا آماده هستیم. تیم روند خوبی تا پیش از بازی مقابل نفت آبادان داشت و این شکست اما نمی‌تواند ما را از مسیر خارج کند. از بالاترین انگیزه برای پیروزی مقابل استقلال برخوردار هستیم و به تیم کاملا ایمان داریم.


رحمانی درباره شرایط کیفی استقلال نیز گفت: آنها طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند. با این حال نباید آنها را از پیش برنده بدانید. تیم ما جزو برترین خطوط تهاجمی لیگ است و باید نشان دهیم که مقابل هر حریفی قادر خواهیم بود به اهداف‌مان برسیم. امیدوارم در روزی که مسلما در استادیوم هواداران زیادی حاضر خواهند بود یک عملکرد خوب را به نمایش بگذاریم و در نهایت نیز به نتیجه دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها